کد خبر: ۶۰۲۰۵۸
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۹

مطهری به اصلاح‌طلبان: ائتلاف نکردن با اعتدالیون اشتباه است/چهره‌های عاقل و معتدل لیست واحد بدهند

عضو فراکسیون امید مجلس با بیان اینکه عدم ائتلاف اصلاح‌طلبان با اعتدالیون در انتخابات سیاستی اشتباه است، گفت: این سیاست در انتخابات هیئت رئیسه مجلس هم نتیجه خوبی نداشت.
مطهری به اصلاح‌طلبان: ائتلاف نکردن با اعتدالیون اشتباه است/چهره‌های عاقل و معتدل لیست واحد بدهند
آفتاب‌‌نیوز :

علی مطهری در پاسخ به سؤالی پیرامون نگاه اصلاح‌طلبان مبنی بر حضور مستقل در انتخابات و عدم ائتلاف با جریان اعتدال گفت: به نظر من عدم ائتلاف اصلاح‌طلبان با اعتدالیون اشتباه و سیاست نادرستی است.

نماینده مردم تهران ادامه داد: این سیاست در انتخابات هیئت رئیسه مجلس هم نتیجه خوبی نداشت. اصرار آقای عارف و فراکسیون امید برای عدم ائتلاف با فراکسیون مستقلان و اعتدالیون و ارائه لیست ۱۲ نفره موجب شد نه تنها یک کرسی در هیئت رئیسه از دست بدهیم، بلکه نتوانیم کرسی ریاست را هم بدست آوریم.

وی با بیان اینکه مجلس جای ائتلاف و همکاری است، گفت: اینکه برخی اعضای فراکسیون مستقلان قبلا در لیست امید بوده‌اند و الان فراکسیون جداگانه‌ای تشکیل داده‌اند و به همین دلیل نباید با آنها ائتلاف کنیم، اشتباه است و نتیجه بدی خواهد داشت.

عضو فراکسیون امید مجلس تصریح کرد: طرح این موضوع که اصلاح‌طلبان در سطح کشور و در انتخابات آینده به هیچ وجه ائتلاف نمی‌کنند، حرف درستی نیست. باید افراد خوش فکر، معتدل و عاقل چه اصلاح‌طلب و چه اصولگرا ائتلاف کرده و لیست واحدی تشکیل دهند، این روش، روش درستی است.

مطهری گفت: اصلاح‌طلبان در مجلس دهم احساس می‌کنند نامزدهایی که با عنوان افراد معتدل و در قالب لیست امید به مجلس راه یافته‌اند، بعدا علیه آنها فعالیت کردند و لذا هرگونه ائتلاف اشتباه است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین