کد خبر: ۶۰۲۱۹۱
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۸

دبیر کل حزب تازه تاسیس جمهوریت: قطعاً در انتخابات بنا بر تکروی نداریم/ رهنمودهای خاتمی برای اصلاحات ارزشمند است

دبیر کل حزب جمهوریت ایران اسلامی گفت: ما قطعاً بنای‌مان بر تکروی نیست اما ائتلاف شرط و شروطی هم دارد و یکی از مهم‌ترین شروطش تعامل و پذیرش نظر همه طرفین ائتلاف است.
آفتاب‌‌نیوز :

حجت‌الاسلام والمسلمین رسول منتجب نیا عصر یکشنبه در نشست خبری حزب جمهوریت ایران اسلامی در پاسخ به پرسشی مبنی بر این که رویکرد تشکل متبوع وی در انتخابات مجلس، ورود مستقل به انتخابات است یا قائل به ائتلاف با سایر احزاب اصلاح‌طلب است، اظهار کرد: ما قطعاً بنای‌مان بر تکروی نیست اما ائتلاف شرط و شروطی هم دارد و یکی از مهم‌ترین شروطش تعامل و پذیرش نظر همه طرفین ائتلاف است. ضمن این که تاکید می‌کنم ما باید یک آسیب‌شناسی کلی از جریان اصلاحات داشته باشیم.

وی در پاسخ به پرسش دیگری درباره سخنان اخیر سیدمحمد خاتمی مبنی بر این که اصلاح‌طلبان به هر قیمتی وارد انتخابات نمی‌شوند اما نباید با صندوق‌های رای قهر کرد، گفت: رهنمودهای ایشان - که شخصیت محبوب و ارزشمندی هستند و بخشی از مردم نگاه‌شان به ایشان و نیز کسانی است که در حصر هستند - قطعاً مفید است اما امیدوارم که نظام هم از این سرمایه استفاده کند و بر آن توجه داشته باشد و امیدواریم که فضا برای ورود همه افراد و سلایق به انتخابات باز شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین