کد خبر: ۶۰۲۳۶۳
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۲:۴۵

پرسپولیس همچنان بدنبال توافق با برانکو

ماجرای اختلافات برانکو ایوانکوویچ و باشگاه پرسپولیس در حالی ادامه دارد که مسئولان باشگاه تصمیم گرفته‌اند به جای شکایت به فیفا، مشکل خود را سرمربی کروات از طریق توافق و گفت‌وگو حل کنند.
آفتاب‌‌نیوز :

ماجرای پرسپولیس و برانکو ایوانکویچ سرمربی فصل گذشته سرخ‌پوشان که خاطرات خوبی هم در سه سال سرمربیگری خود برای هواداران به جای گذاشته، گویی تمامی ندارد و هنوز هم مشاجرات لفظی بین او و مسئولان باشگاه پرسپولیس ادامه دارد.

ماجرا از آنجایی آغاز شد که برانکو بعد از قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی فوتبال، از ایران رفت و در حالی که باشگاه و هواداران منتظر بازگشت به او برای آماده کردن تیم برای فصل آینده و ادامه موفقیت‌ها با سرخ‌پوشان بودند، دیگر نیامد و پیغام و پسغام‌های مسئولان پرسپولیس نیز چاره‌ساز نبود و برانکو نیامد که نیامد.

کشمکش‌ها ادامه داشت تا اینکه خبر رسید، برانکو با باشگاه الاهلی عربستان به توافق رسیده و فصل آینده در قامت سرمربی این تیم سعودی ظاهر شد؛ خبری که باشگاه پرسپولیس و هوادارانش را شوکه کرد تا در مدت زمان باقی مانده سرخ‌پوشان به فکر مربی جدید باشند؛ همه اینها در شرایطی بود که باشگاه پرسپولیس به برانکو پیام داده تا بیاید و طلب خود را دریافت کند اما برانکو نامه فسخ قراردادش را برای پرسپولیس ارسال کرد.

همان موقع مسئولان باشگاه پرسپولیس اعلام کردند که برانکو یکسال دیگر با این تیم قرارداد دارد و به همین خاطر از باشگاه الاهلی به فیفا شکایت می‌کنند اما برانکو از طریق رسانه‌ها اعلام کرد که شکایت پرسپولیس برایش اهمیتی ندارد. او گفت که پرسپولیس را ترک کرده چون به برخی شروط قراردادش احترام نگذاشتند.

در نهایت برانکو اعلام کرد که به دنبال توافق با پرسپولیس است و اگر توافق حاصل نشود از این باشگاه به فیفا شکایت می‌کند.

چند جلسه بین وکیل برانکو و نماینده باشگاه پرسپولیس در ترکیه هم برگزار شد اما توافقی بین طرفین حاصل نشد.

یک منبع مطلع در باشگاه پرسپولیس درباره سرانجام این باشگاه با برانکو گفت که باشگاه تاکنون شکایتی از برانکو نکرده است و قصد دارد در فضای توافق و گفت‌وگو این مشکل را حل کند.

وی افزود: البته این به آن معنا نیست که مستندسازی نکرده‌ایم بلکه مستندسازی‌های لازم برای شکایت احتمالی صورت گرفته است ولی باشگاه می‌خواهد از طریق توافق این اختلاف را به فیصله برساند.

این منبع مطلع که خواست نامش بیان نشود اضافه کرد: از برانکو نیز تا الان شکایتی واصل نکرده ایم با این حال جلساتی هم که با وکیل وی برگزار کردیم، به جمع‌بندی نرسیده و توافقی حاصل نشده است.

حالا باید دید در روزها و ماه‌های آینده داستان دنباله‌دار برانکو و پرسپولیس با شکایت حل می‌شود یا توافق.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین