کد خبر: ۶۰۲۳۶۴
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۱
با اضافه وزن هفت کیلویی «هازارد»

ادامه کابوس تابستانی «زیدان»

«ادن هازارد» هافبک میلیون یورویی تازه وارد کهکشانی‌ها با هفت کیلوگرم اضافه وزن در تور پیش‌فصل رئال در مونترئال حاضر شد تا کابوس تابستانی «زین الدین زیدان» که حساب ویژه‌ای روی بازیکن محبوب خود باز کرده است، همچنان ادامه‌دار باشد.
آفتاب‌‌نیوز :

تابستان سال جاری برای مرد اول سانتیاگو برنابئو تا اینجای کار پر از دست انداز بوده است؛ خریدهای او چنگی به دل نزده اند، «گرت بیل» همچنان بلاتکلیف است و یک شکست سنگین هفت بر سه مقابل حریف همشهری یعنی اتلتیکو مادرید روی دست مرد فرانسوی باد کرده است.

اما به نظر مشکل دیگری به وجود آمده است؛ مشکلی که طبق قاعده زیدان مسئول رسیدگی به آن نیست و آن هم اضافه وزن هافبک تازه وارد بلژیکی است.

اضافه وزن هازارد موجب بروز اختلاف در رختکن رئال شده است و «فلورنتینو پرز» رئیس این باشگاه که در مراسم معارفه مرد بلژیکی، او را به عنوان حلال مشکلات سفیدپوشان مورد تمجید و ستایش قرار داده بود، از این ماجرا فاصله گرفته و براساس گزارش منابع، اعتماد خود را به هازارد از دست داده است. او مدعی شده است که وی این بازیکن را تنها به درخواست زیدان خریداری کرده و به شخصه هیچ نقشی در این انتقال ایفا نکرده است.

در سوی مقابل، هازارد که با شکستن رکورد انتقالات رئال با قراردادی به ارزش ۱۵۰ میلیون پوند از لندن راهی مادرید شده است، باید بخش عمده مشکل رئال در خط هجومی را به دوش بکشد البته نه با این اضافه وزن!

با توجه به آینده مبهم بیل و خانه نشین شدن «مارکو آسنسیو» به دلیل پارگی رباط صلیبی، زیدان برای پیشرفت مدنظر خود در دوره دوم حضورش در برنابئو، به آمادگی کامل هازارد نیاز مبرمی دارد.

این نخستین باری نیست که هافبک پیشین چلسی با مشکل اضافه وزن مواجه می‌شود؛ او تابستان سال گذشته در مصاحبه با روزنامه اچ ال ان بلژیک نسبت به آغاز فاجعه بار فصل ۲۰۱۵ – ۲۰۱۶ تحت هدایت «خوزه مورینیو» به دلیل اضافه وزن اقرار کرده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین