کد خبر: ۶۰۲۴۱۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶

حکم اعدام برای وکیل دادگستری بخاطر قتل شوهر زن مطلقه

۱۳‌آبان‌سال‌۹۴، پرونده قتل مردی ۶۰‌ساله به نام رضا در خانه‌اش در آجودانیه به جریان افتاد.
حکم اعدام برای وکیل دادگستری بخاطر قتل شوهر زن مطلقه
آفتاب‌‌نیوز :

اولین بررسی‌ها نشان داد مهرنوش، همسرسابق مقتول به خاطر سرپرستی دختر ۱۳‌ساله و پسر خردسالش با مقتول اختلاف داشته است. به این ترتیب مهرنوش مورد تحقیق قرار گرفت و به ارتکاب قتل با همدستی وکیلش که احمد نام داشت، اعتراف کرد.

او گفت: «برای گرفتن سرپرستی بچه‌ها، با پدرم مشورت کردم. او هم یک وکیل دادگستری به نام احمد را معرفی کرد. احمد هم پیشنهاد قتل داد و قرار شد در قبال قتل شوهر سابقم، ۳۰۰‌میلیون تومان به او بدهیم که قبول کردیم. طبق نقشه شب تولد پسرم، احمد و دوستش حبیب وارد خانه شدند و رضا را به قتل رساندند. من هم سند خانه را سرقت کردم و بعد از مدتی احمد با سند جعلی خانه را به مبلغ ۲‌میلیارد تومان فروخت.»
بعد از آن احمد که از وکلای دادگستری بود و همدستش حبیب بازداشت شدند. هر چند احمد در مراحل بازجویی به قتل اعتراف کرد، اما حبیب گفت در محل حضور داشته، اما مرتکب قتل نشده است. با کامل شدن تحقیقات احمد به جرم مباشرت در قتل، حبیب، مهرنوش و پدرش به اتهام معاونت در قتل مجرم شناخته شدند و در شعبه‌دوم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی زالی محاکمه شدند. هیئت قضات بعد از شور احمد را به قصاص، حبیب را به ۱۵‌سال حبس، مهرنوش را به پنج‌سال و پدرش هم به دو سال حبس محکوم کردند.

 

منبع: روزنامه جوان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
0
1
وکیل ..... قابل خرید ,ضعیف نفس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
مهرنوش طراح و نقش محوری ماجرا و وسوسه گر وکیل.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین