کد خبر: ۶۰۲۴۱۶
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹
با سریال «پنجره»؛

بازیگر ممنوع‌الکار به تلویزیون می‌آید

مجموعه «پنجره» با دوبله حرفه‌ای انگلیسی از آی‌فیلم انگلیسی روی آنتن می‌رود. نکته جالب توجه این است که در این سریال محسن افشانی ایفای نقش می‌کند و با توجه به اینکه این بازیگر ممنوع‌الکار بوده به نظر می‌رسد پس از اتفاقات رخ داده برای او، تلویزیون درباره محسن افشانی تجدیدنظر کرده است.
بازیگر ممنوع‌الکار به تلویزیون می‌آید
آفتاب‌‌نیوز :

مجموعه تلویزیونی «پنجره» به‌کارگردانی قدرت‌الله صلح‌میرزایی از فردا، سه‌شنبه ۸ مرداد، از کانال انگلیسی این شبکه به نمایش درمی‌آید.

این سریال به مشکلات و مسائل پیش روی افراد نابغه و خانواده‌هایشان می‌پردازد: پویا جوان نخبه و المپیادی است که به علت مسائل خانوادگی دچار مشکل می‌شود. در این میان با تأثیر از شخصیت‌های اطراف خود و با کمک خانواده، معلم پرورشی مدرسه و همکلاسی‌های خود در مسیر رسیدن به نقطه اوج المپیاد جهانی با مسائل تلخ و شیرین بسیاری مواجه می‌شود.

عبدالرضا اکبری، فریبا کوثری، کامران تفتی، فریبا نادری، مریم سلطانی، سمانه پاکدل، شهنام شهابی و... در «پنجره» ایفای نقش کرده‌اند.

مجموعه تلویزیونی «پنجره» هر شب ساعت ۲۳:۰۰ به‌وقت GMT و ۰۳:۳۰ به‌وقت تهران روانه آنتن می‌شود. و در سه‌نوبت ۰۹:۳۰، ۱۵:۳۰ و‌۲۱:۳۰ به‌وقت تهران بازپخش خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین