کد خبر: ۶۰۲۵۵۴
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۴

تکذیب توزیع گوشت مرغ با کارت ملی در آذربایجان غربی

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی با تکذیب توزیع گوشت مرغ با کارت ملی در استان گفت: در حال حاضر قیمت گوشت مرغ در کاهش یافته و تمهیدات لازم برای ممنوعیت خروج مرغ از استان توسط مسئولان مربوطه انجام‌شده است.
آفتاب‌‌نیوز :

رسول جلیلی در جمع خبرنگاران با اشاره به قیمت گوشت مرغ در آذربایجان غربی اظهار داشت: براساس هماهنگی‌های انجام‌شده با تولیدکنندگان گوشت مرغ برای افزایش کشتار، در روزهای آینده قیمت گوشت مرغ در استان کاهش می‌یابد و در در این راستا تمهیدات لازم برای ممنوعیت خروج مرغ از استان توسط مسئولان مربوطه انجام‌شده است.

وی در این باره گفت: کاهش قیمت گوشت مرغ در آذربایجان غربی و توزیع مرغ منجمد به قیمت تنظیم بازار در روزهای آینده در استان ادامه دارد و 100 تن نیز سهمیه جدید به این منظور برای عرضه در بازار مصرف تخصیص‌یافته است و هیچ‌گونه کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی تصریح کرد: همچنین برای حمایت از تولیدکنندگان گوشت مرغ استان، سه هزار تن نهاده طیور به منظور افزایش جوجه ریزی و تداوم تولید بین مرغداری‌های استان توزیع می‌شود همچنین با آغاز فصل تابستان و افزایش دما سبب کاهش در وزن گیری مناسب جوجه‌ها در مرغداری‌ها و کاهش تولید و افزایش قیمت مرغ در بازار شده است.

جلیلی با اشاره به اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر فروش مرغ با کارت ملی تأکید کرد: انتشار خبری از قول نائب رئیس اتحادیه مواد پروتئینی، گوشت و مرغ ارومیه در فضای مجازی، مبنی بر اینکه به دلیل افزایش قیمت مرغ، گوشت سفید با ارائه کارت ملی در ارومیه عرضه می‌شود، کذب محض است و رسانه‌ها باید اخبار را از منبع موثق پیگیری کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین