کد خبر: ۶۰۲۷۰۱
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵

گرمای 49 درجه در خوزستان/ تهران 3 درجه خنک‌تر می‌شود

کارشناس پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: بیشینه دمای پایتخت فردا ۴۰ درجه و صبح فردا کمینه دمای تهران ۲۷ درجه‌ خواهد بود، همچنین از روز جمعه به بعد، دمای هوای تهران تا ۳ درجه خنک‌تر می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :

فریبا گودرزی در گفت‌‌و‌گو با فارس در تشریح آخرین وضعیت جوی استان‌های کشور اظهار داشت:‌ در سه روز آینده به ویژه در ساعات بعد‌ازظهر در جنوب سیستان و بلوچستان و بخش هایی از هرمزگان بارش پراکنده و رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی سازمان هواشناسی ادامه داد: از روز آینده با نفوذ جریانات شمالی روی دریای خزر، در استان‌های گیلان، مازندران و دامنه‌های مرکزی البرز بارش‌های پراکنده خواهیم داشت، روزهای جمعه و شنبه در سواحل خزر و دامنه‌ها و ارتفاعات البرز، بارش پراکنده و کاهش نسبی دما پیش بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: روزهای جمعه و شنبه در شمال آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل در ساعات بعد از ظهر، رشد ابر، همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد به صورت موقت پیش‌بینی می‌شود.

گودرزی افزود: در شرق کشور و زابل همچنان باد و گرد و خاک ادامه دارد و روز آینده سرعت وزش باد در زابل افزایش می‌یابد و روز جمعه نیز شاهد افزایش سرعت وزش باد در زابل خواهیم بود.

کارشناس پیش‌بینی سازمان هواشناسی بیان کرد: بعد از ظهر فردا و روز جمعه این وضعیت در جنوب سمنان، تهران، قم، استان مرکزی و شمال شرق اصفهان هم دور از انتظار نیست و در بعد‌از‌ظهر روزهای جمعه و شنبه، در مناطق مذکور باد و گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

وی درباره وضعیت جوی پایتخت، اظهار داشت: آسمان تهران در روز آینده صاف پیش‌بینی می‌شود، بیشینه دمای پایتخت فردا ۴۰ درجه و صبح فردا کمینه دمای تهران ۲۷ درجه‌ خواهد بود، همچنین از روز جمعه به بعد، دمای هوای تهران تا ۳ درجه خنک‌تر می‌شود.

گودرزی درباره خنک‌ترین و گرم‌ترین مراکز استان گفت: روز آینده اهواز با بیشینه دمای ۴۸ درجه بالای صفر، گرم‌ترین مرکز استان و‌‌ بندر ماهشهر،‌ شهداد، آغاجاری و امیدیه با بیشینه دمای ۴۹ درجه بالای صفر گرم‌ترین شهرهای کشور خواهد بود ‌

کارشناس پیش‌بینی سازمان هواشناسی افزود: فردا همچنین ‌شهرکرد با کمینه دمای ۱۰ درجه بالای صفر خنک‌ترین مرکز استان و الشتر با کمینه دمای ۱۰ درجه بالای صفر، خنک‌ترین ایستگاه بین شهرستان‌ها است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین