کد خبر: ۶۰۲۷۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۶

شریعتمداری: تمامی وزرا در برابر سرنوشت ارز دولتی مسئول هستند

وزیر تعاون درباره نامه رییس جمهور به 4 وزیر برای پیگیری یک میلیارد یورو ارز دولتی که برای واردات کالاهای اساسی اختصاص داده شده بود گفت: همه مسئول هستند، هر جایی که ارز دولتی گرفته می‌شود کالا باید وارد کشور شود و اگر کالایی با این ارز وارد نشد مسئولان باید با فرد خطاکار برخورد کنند.
آفتاب‌‌نیوز :

محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره نامه رییس جمهور به 4 وزیر برای پیگیری یک میلیارد یورو ارز دولتیکه برای واردات کالاهای اساسی اختصاص داده شده بود، گفت: این نامه خطاب به سه وزیر محترم حوزه تولید یعنی وزرای بهداشت، صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی نوشته شد و هیچ یک از شرکت‌های شستا در لیست شرکت‌های دریافت کننده این ارز دولتی نیستند.

هیچ یک از شرکت‌های وزارت تعاون، در لیست شرکت‌های دریافت کننده ارز دولتی نیستند

وی گفت:در لیست شرکت‌های دریافت کننده یک میلیارد یورو ارز دولتی، هیچ یک از شرکت های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی حضور ندارند.

این عضو کابینه دوازدهم در پاسخ به اینکه آیا صحبت شما به این معنا است که هیچ مسئولیتی درباره ارز دولتی متوجه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیست، اظهار کرد: همه مسئول هستند، هر جایی که ارز دولتی گرفته می‌شود کالا باید وارد کشور شود و اگر کالایی با این ارز وارد نشد مسئولان با فرد خطاکار برخود کنند، این گونه عکس العمل ها وظیفه همه ما است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: در لیستی که بانک مرکزی اعلام کرده است، اسمی از شرکت های مربوط به صندوق‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Germany
|
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
0
0
شما بايد استعفاء دهيد.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین