کد خبر: ۶۰۲۷۶۵
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۴

ابهام در شرایط جذب مهاجم مورد نظر پرسپولیس

مهاجم مورد نظر تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی تا پایان هفته برای عقد قرارداد به تهران سفر می‌کند که طبق قانون حضور این بازیکن در ابهام قرار دارد.
ابهام در شرایط جذب مهاجم مورد نظر پرسپولیس
آفتاب‌‌نیوز :

پس از اینکه ماریو بودیمیر کروات از پرسپولیس جدا شد، هنوز باشگاه پرسپولیس جایگزینی را برای این بازیکن به خدمت نگرفته است. این در حالی است که نبود یک مهاجم در کنار علی علیپور صدای گابریل کادرون سرمربی تازه وارد سرخپوشان را درآورده و او چند هفته ای است که از باشگاه خواهان جذب یک مهاجم شده است.

در نهایت باشگاه پرسپولیس با گزینه سرمربی یعنی مادیبو مایگا وارد مذاکره شد و قرار است این بازیکن تا آخر هفته به تهران بیاید تا حضورش در پرسپولیس را قطعی کند.

طبق قانون سازمان لیگ، هر بازیکن خارجی برای حضور در فوتبال ایران باید در ۲ سال گذشته در تیم ملی کشورش بازی کرده باشد، در یک لیگ مطرح اروپایی حضور داشته باشد و یا در بالاترین سطح فوتبال باشگاهی قاره (لیگ قهرمانان) به میدان رفته باشد.

آخرین بازی ملی مایگا برای تیم ملی مالی به ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ یعنی بیش از سه سال قبل باز می‌گردد.

از طرفی این بازیکن از سال ۲۰۱۵ تا کنون در فوتبال آسیا حضور داشته و در تیم مطرح اروپایی بازی نکرده است. اما تیم این مهاجم در فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا حضور داشت و ممکن است با توجه به این موضوع بتواند با پرسپولیس قرارداد ببندد.

این بازیکن در لیگ تایلند در سه مسابقه به میدان رفت و تنها یک گل زد. او اکنون بازیکن آزاد است و قیمت او در سایت ترانسفر مارکت یک میلیون یورو عنوان شده است.

این مهاجم ۳۱ ساله که از سال ۲۰۰۷ سابقه بازی در تیم ملی مالی را دارد، در تیم هایی مانند وستهام و کویینزپارک رنجرز سابقه بازی دارد و همچنین سابقه گلزنی به چلسی هم در سابقه این بازیکنان به چشم می خورد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین