کد خبر: ۶۰۲۹۴۵
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷
علوی خبر داد؛

کشف محموله یک تنی هروئین توسط وزارت اطلاعات

وزیر اطلاعات گفت: بی‌شک وزارت اطلاعات به صورت ریشه‌ای با تروریسم مبارزه می‌کند. کشورهای دیگر نیز باید بدانند که جمهوری اسلامی ایران کشوری نیست که بتوانند از آن برای تحقق منویات شوم خود در زمینه سوداگری استفاده کنند.
آفتاب‌‌نیوز :

سیدمحمود علوی در سفر یک روزه خود به آذربایجان‌غربی، به کشف محموله حدود یک تنی هروئین در استان اشاره کرد و افزود: خوشبختانه نیروهای اطلاعاتی به بلوغ بالایی رسیده و چندین اقدام ضدجاسوسی را شاهد بودیم.

وی با تاکید بر اینکه در زمینه مبارزه با تروریسم، وزارت اطلاعات حرف نخست را می‌زند تصریح کرد: هم اکنون شاهد هستیم که نفس تروریست‌ها گرفته شده و هیچ زمانی نیز نباید تروریست پایان یافته تلقی شود و هر زمانی که تروریست‌ها از نفس می‌افتند کمتر موفق به اقدامات تروریستی می‌شوند.

وزیر اطلاعات تاکید کرد: بی‌شک وزارت اطلاعات به صورت ریشه‌ای با تروریسم مبارزه می‌کند و در رابطه با کشف یک تن هروئین نیز، تنها افراد ایرانی در این کار دخیل نبوده ، بلکه از کشورهای دیگر نیز در این کار دست داشتند و آنها نیز باید بدانند که جمهوری اسلامی ایران کشوری نیست که بتوانند از آن برای تحقق منویات شوم خود در زمینه سوداگری استفاده کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین