کد خبر: ۶۰۳۰۰۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۹

ایده سعید جلیلی برای مقابله با آمریکا؛ فشار در برابر فشار

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: «گفت و گو» و «به دنبال جنگ نیستیم» تزویر جدید آمریکا است و نباید فریب این ژست های آمریکا را خورد.
آفتاب‌‌نیوز :

سعید جلیلی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهر همدان گفت: «به دنبال جنگ نیستیم» و «مایل به مذاکره هستیم» دو ترفند دشمن است که بعد از شکست راهبرد فشار حداکثری برای مقابله با ملت ایران در دستور کار قرار داده است.

وی تحریم های اقتصادی را مهمترین راهبرد فشار حداکثری آمریکا دانست که به مدد هوشیاری و پیروی از ولایت فقیه شکست خورد.

جلیلی گفت: پاسخ فشارهای سنگین و بی رحمانه بر ملت ایران «گفت و گو» نیست و فشار را باید با فشار پاسخ داد و نابودی پهپاد آمریکایی به دست جوانان ایرانی یک نمونه از این پاسخگویی دندان شکن است.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی خاطرنشان کرد: در ۲ ماه گذشته آمریکا فهمیده که ملت ایران می تواند از خود دفاع کند و حالا پرچم تزویر «گفت و گو» را علم کرده که باید این تزویر را بشناسیم و فریب اینگونه ژست های فریبکارانه را نخوریم.

جلیلی تصریح کرد: هم اینک کشور ایران در موقعیت استثنایی و موفقی قرار گرفته که دشمنان اعتراف می کنند در برابر این ملت نمی توانند قد علم کنند و مردم با همین روند و روش باید ادامه بدهد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به شجاعت و استقامت ملت ایران در چهل سال انقلاب اشاره کرد و گفت: این حرکت پیوسته و بی خطا ، به ارزش ایرانیان افزوده و پیشرفت ملت، دشمنان را به هراس انداخته و با کودتاهای بسیار در اندیشه سرکوب کردن انقلاب است.

جلیلی یادآوری کرد: هر وقت دشمنان نتوانسته اند با زور و قدرت به ملتها غلبه کنند به نیرنگ و فریب متوسل شده اند که در شرایط کنونی آمریکا این ترفند را بر سر ملت ایران پیاده می کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
United States of America
|
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
0
0
چرا از تحریم ظریف حرفی نزده ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hosein
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
0
1
حرفهای ایشون رابایدکجای دلمون بزاریم؟؟؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین