کد خبر: ۶۰۳۰۲
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۸۶ - ۱۸:۲۴

شاهرودی: مبارزه با مفاسد اقتصادی شعار نیست

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس قوه قضائیه با اشاره به اینکه موضوع مبارزه با مفاسد اقتصادی نباید وارد فضای شعاری شود تاکید کرد «این مبارزه باید بسیار ظریف و حساب شده و همراه با استفاده از ابزارها و روش‌هایی باشد که ضمن ریشه‌کن کردن فساد به مانعی برای پیشرفت اقتصادی و فرار سرمایه‌ها و سلب فرصت‌ها تبدیل نشود». 

آیت الله هاشمی شاهرودی در جلسه مسئولان عالی قضائی، تشکیل ستادهای ویژه مبارزه با مفاسد اقتصادی را یکی از ثمرات صدور این پیام برشمرد تاکید کرد: مبارزه با مفاسد اقتصادی باید قاطعانه و هوشمندانه پیش رود و از شعار و استفاده ابزاری برای رقابت‌های سیاسی پرهیز شود.

رئیس قوه قضائیه افزود: سیاست مبارزه با مفاسد اقتصادی باید به کیفیتی باشد که انگیزه‌های مجرمان برای گرایش و ارتکاب جرم را از بین ببرد و مجرم اقتصادی احساس کند اگر مرتکب فساد شد از بسیاری از حقوق مردم محروم می‌شود.

وی با اشاره به سالروز صدور پیام رهبری در رابطه با مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: پیام مقام معظم رهبری در ارتباط با مبارزه با مفاسد اقتصادی بسیار راهگشا است و نقش مهمی در پیشبرد اهداف و برنامه‌های مربوط به این مبارزات دارد و در این مدت موجب افزایش فعالیت دستگاه‌های نظارتی شده است.

رئیس قوه قضائیه افزود: در این مدت پرونده‌های زیادی در ارتباط با مفاسد اقتصادی به جریان افتاد و رسیدگی شد و اموال زیادی از بیت المال که به یغما رفته بود برگشت داده شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین