کد خبر: ۶۰۳۰۳۸
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۷

انتقاد تندگویان از سریال‌های تغییردهنده فرهنگ ازدواج

معاون وزیر ورزش و جوانان با انتقاد از ساخت سریال‌هایی که به گفته او، در سال‌های گذشته مدل ازدواج و فرهنگ‌ جوانان را در این خصوص تغییر داده است، گفت: امیدوارم با کارشناسی‌ها و بررسی‌هایی که توسط اساتید حوزه سینما و ازدواج انجام خواهد شد بتوانیم به اصلاح فرهنگ‌هایی که به غلط وارد تفکر جوانان شده کمک کنیم.
آفتاب‌‌نیوز :

محمدمهدی تندگویان در افتتاحیه اولین هفته فیلم ازدواج با ابراز امیدواری از برگزاری این رویداد در هفته ازدواج افزود: به غیر از مسائل اقتصادی، بخش بزرگی از مسأله ازدواج به زیر ساخت‌های فرهنگی برمی‌گردد و سینما یکی از مهمترین ابزارهای فرهنگی در این مقوله به شمار می‌رود.

تندگویان اظهار کرد: فیلم‌ها و سریال‌های مختلف طی سالیان گذشته مدل ازدواج، فرهنگ‌ها و خرده‌فرهنگ‌ها را تغییر داده و قبح برخی از موضوعات را شکسته شده و فرهنگ‌ها و ارزش‌های جدیدی را نزد جوانان به وجود آورده است.

وی با اشاره به لزوم ورود به این موضوع و کارشناسی و آسیب‌شناسی در این خصوص، تصریح کرد: باید بررسی کنیم که چطور می‌توان فرهنگ و آثار فاخری را در این حوزه ساخت. این کار را شروع کردیم و امیدواریم این مسیر در سال‌های آینده ادامه یابد.

معاون امور جوانان وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه "سال گذشته در جشنواره فیلم فجر به موضوع جوانان و سینمای اجتماعی وارد شدیم"، افزود: امیدوارم در سال‌های آینده شاهد سیمرغ‌های خاصی در حوزه ازدواج باشیم و فیلمسازان با توجه به فیلمی که می‌سازند و تاثیری که در حوزه آسیب‌های اجتماعی و ازدواج دارند مورد تجلیل قرار بگیرند.

تندگویان در پایان تاکید کرد: امیدوارم با کارشناسی‌ها و بررسی‌هایی که توسط اساتید این حوزه انجام خواهد شد بتوانیم به اصلاح فرهنگ‌هایی که به غلط وارد تفکر جوانان در موضوع ازدواج شده است کمک کنیم و فیلمسازان با ساخت آثار مناسب موجب کاهش سن ازدواج و افزایش تعداد ازدواج جوانان کشور شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین