کد خبر: ۶۰۳۱۰
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۸۶ - ۲۰:۱۱

هیات رییسه شورای تهران انتخاب شدند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حمزه شکیب، عضو شورای شهر سوم تهران، از تشکیل جلسه غیر رسمی اعضای شورای شهر جهت انتخاب رئیس، نایب رئیس و سخنگوی شورا خبر داد. 

شکیب در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی آفتاب، ضمن بیان این مطلب گفت: روز دوشنبه هیأت رئیسه شورا انتخاب شده‌اند اما این تصمیم هنوز قطعی نیست و این تصمیم باید به گونه رسمی رأی‌گیری و ثبت شود و تا هنگامی که رسمی نشود ما نمی‌توانیم آن را در رسانه‌ها بازگو کنیم.

این در حالی است که بر اساس برخی شنیده‌ها اعضای شورای شهر سوم تهران در جلسه روز دوشنبه قرار گذاشته‌اند که چمران به عنوان رئیس شورا در سمت خویش باقی بماند و حسن بیادی نیز به عنوان نایب رئیس شورای شهر، فعالیت خویش را آغاز کند. برخی از منابع آگاه نیز از علیرضا دبیر و محمدعلی نجفی یا معصومه ابتکار به عنوان دو منشی هیأت رئیسه نام می‌برند.

شکیب همچنین ضمن اشاره به معیارهای شهردار آینده تهران گفت: معیارهایی که اعضای شورا برای انتخاب شهردار به توافق رسیده‌اند، توانمندی، مدیریت خلاق، شناخت کافی از شهر و مشکلات شهری، توانایی تعامل با دولت، قوه مقننه و قوه قضائیه، تعامل با مردم و عدم سیاسی بودن است و از نظر ما شهردار آینده تهران باید در خدمت شهر باشد نه این که به یک ابزار سیاسی تبدیل گردد. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین