کد خبر: ۶۰۳۱۴
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۸۶ - ۲۳:۴۶

بلوف نظامی دوباره اسرائیل علیه ایران

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در اظهاراتی تازه گفته است که امیدوار است «بحران برنامه اتمی ایران» از طریق شیوه‌های دیپلماتیک حل شده و نیازی به استفاده از زور برای مقابله با تهدید تهران وجود نداشته باشد.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس ایهود اولمرت که روز دوشنبه در همایش فعالان یهودی آمریکایی در بیت‌المقدس سخن می‌گفت با تقدیر از تلاش‌های جورج بوش رئیس‌جمهور امریکا برای جلوگیری از «دستیابی ایران به تسلیحات هسته‌ای» گفت: «مطمئنا اسرائیل هیچگاه دوستی بهتر از آمریکا در مواقع بحران نداشته ‌است».

اولمرت با اشاره به دیدار اخیر رئیس کمیسیون سیاست خارجی اتحادیه اروپا با مذاکره‌کنننده ارشد اتمی کشورمان گفت: «من امیدوارم که این تلاش‌ها به یافتن یک راه حل مسالمت آمیز برای بحران هسته‌ای ایران منجر شده و هیچگاه نیازی به استفاده از نیروی نظامی وجود نداشته ‌باشد».

وی همچنین با سوءاستفاده مجدد از سخنان رئیس‌جمهور کشورمان مبنی بر محو اسرائیل از نقشه جهان گفت: «این حرف قابل تحملی نیست».

سخنان تازه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در حالی مطرح می‌شود که روز شنبه چاپ یک مصاحبه به نقل از وی در مجله آلمانی فوکوس باعث ایجاد یک جنجال خبری بزرگ شد، به‌گونه‌ای که تنها ساعاتی بعد سخنگوی دفتر نخست‌وزیری اسرائیل محتوای مصاحبه را به‌طور کامل تکذیب کرد. خبرنگار فوکوس به‌نقل از اولمرت گفته بود که برنامه هسته‌ای ایران با شلیک 1000 موشک کروز ظرف ده‌روز برای چندسال متوقف خواهد شد!
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین