کد خبر: ۶۰۳۲۴۲
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۴

طغیان رودخانه دیرعلی سلماس/ خسارت به 9 روستا+تصاویر

به دنبال بارش شدید باران و تگرگ در عصر روز شنبه 12 مرداد، متاسفانه 9 روستای شهرستان سلماس به علت طغیان رودخانه دیرعلی و ایجاد سیلاب دچار خسارت شدند.
آفتاب‌‌نیوز :

‌مرتضی اصغری فرماندار سلماس دراین خصوص اظهار کرد: با هماهنگی خوب اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان، خطرات احتمالی سیل در مسیل ها و روستا برطرف شد اما برق و راه ارتباطی 3 روستای حادثه دیده هنوز قطع است.

اصغری تصریح کرد: اکیپ های راهداری و تیم های اداره برق، جمعیت هلال احمر و نیروهای بسیج، نیروهای خدمات و آتش‌نشانی شهرداری سلماس به همراه تمامی ماشین آلات خود در محل های سیل زده حضور دارند و در حال امدادرسانی و برآورد خسارات وارده به روستاهای سیل زده هستند.

فرماندار سلماس خاطرنشان کرد: طغیان رودخانه دیرعلی در مسیر پایین دستی خود به سمت روستای صدقیان موجب اختلال در تردد وسایل نقلیه محور سلماس تسوج شده بود که با همت و تلاش نیروهای امدادی و خدماتی، نیروهای پلیس راهور، آتش‌نشانی و نیروهای زحمتکش خدمات شهرداری سلماس، تردد خودروها در این محور در حال بازگشت به حالت عادی است.

وی با اشاره به آمار مصدومین این حادثه گفت: این حادثه ناگهانی موجب مصدوم شدن 5 نفر شد که 3 نفر به حالت سرپایی مداوا شده و 2 نفر نیز در حال مداوا هستند.

اصغری اظهار کرد: این سیل موجب وارد آمدن خسارت به زمین های کشاورزی و دام ها و احشام روستاییان شده که در حال برآورد میزان دقیق خسارات وارده هستیم و تا فردا بطور دقیقا مراتب به اطلاع مردم عزیز خواهد رسید.

نیروهای جمعیت هلال احمر به همراه اقلام و چادرهای امدادی بصورت شبانه عازم روستاهای سیل زده شده اند و تلاش شبانه روزی نیروهای اداره برق و راهداری برای رفع مشکل قطعی برق و انسداد راه های ارتباطی روستاهای سیل زده همچنان ادامه دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین