کد خبر: ۶۰۳۲۸۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰

2 کشته در تصادف مینی‌بوس اردوی دانش‌آموزی در یزد

رییس سازمان اورژانس استان یزد با اشاره به دو مورد فوتی و ۱۰ مصدوم در تصادف مینی‌بوس اردوی دانش‌آموزی شهرستان خاتم با یک دستگاه پراید، وضعیت دانش‌آموزان حادثه دیده را مساعد خواند.
2 کشته در تصادف مینی‌بوس اردوی دانش‌آموزی در یزد
آفتاب‌‌نیوز :

دکتر احمد دهقان با اشاره به حادثه تصادف یک دستگاه مینی‌بوس حامل دانش‌آموزان و یک خودروی سواری پراید در محور خرانق شهرستان اردکان، اظهار کرد: مینی‌بوس مذکور حامل دانش‌آموزان پسر شهرستان خاتم بود که در مسیر حرکت اردوی دانش‌آموزی به مشهد مقدس دچار این سانحه شد.

وی افزود: در این حادثه که در ۳۰ کیلومتری محور خرانق به ساغند اتفاق افتاده است، یک خودوری سواری پراید در برخورد با این مینی‌بوس دچار حادثه شد که متاسفانه دو نفر از پنج سرنشین این خودرو در محل حادثه جان خود را از دست دادند.

این مسئول از اعزام نیرو‌های امدادی اورژانس زمینی و هوایی به محل حادثه خبر داد و تصریح کرد: دو نفر از سرنشینان خودوری پراید به دلیل وضعیت وخیم از طریق اورژانس هوایی به بیمارستان شهید رهنمون یزد منتقل شدند و یکی دیگر از سرنشینان پراید هم با اورژانس زمینی به مراکز درمانی انتقال داده شد.

دهقان در رابطه با وضعیت دانش‌آموزان حادثه دیده در این تصادف نیز بیان کرد: در مینی‌بوس مذکور ۱۱ دانش‌آموز پسر حضور داشتند که هفت نفر از آن‌ها مصدوم شدند، سه نفر به دلیل سطی بودن جراحات در محل به صورت سرپایی درمان شدند و چهار دانش‌آموز دیگر برای سیر مراحل درمانی به بیمارستان منتقل شدند، ولی در مجموع حال همگی این دانش‌آموزان به علت سطحی و جزئی بودن جراحات، مساعد است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
0
0
از عوارض تحریم ...نگوید نعمت است .
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین