کد خبر: ۶۰۳۲۹۶
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۵

دولت کره شمالی تمبر ترامپ و اون را چاپ کرد

اخیرا دولت کره شمالی با پرتاب موشک‌های جدید، نمایش زیردریایی‌های تازه و اعدام زندانیانش در انظار عمومی خبرساز شده است. حالا این کشور تمبرهایی حاوی تصاویر دونالد ترامپ و کیم جونگ اون را به چاپ رسانده است.
دولت کره شمالی تمبر ترامپ و اون را چاپ کرد
آفتاب‌‌نیوز :

 کره شمالی به گزارش خبرگزاری "کیودو"، روز دوازدهم ژوئن تمبرهایی در بزرگداشت اولین سالگرد اجلاس سنگاپور دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا و کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی منتشر کرد که حال در پیونگ‌یانگ، پایتخت کره شمالی قابل خریدن است. یکی از تمبرها، حاوی تصویر اولین دست دادن ترامپ و کیم است و دیگری، تصویر امضای یک توافق مشترک بعد از دیدار تاریخی‌ این دو رهبر را شامل می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری کوارتز، تمبرهای بیشتری این بار با تمرکز بر "دیدار برق‌آسا"ی ترامپ با کیم در منطقه غیر نظامی واقع در مرز دو کره در راه انتشار است؛ منطقه‌ای که شدیدا تحت محافظت در مرز کره شمالی و کره جنوبی است و ترامپ طی این دیدار، به اولین رئیس‌جمهور آمریکایی بدل شد که در خاک کره شمالی قدم می‌گذارد.

به نظر نمی‌رسد که برای دومین اجلاس بین این دو رهبر که در ویتنام صورت گرفته بود، بزرگداشتی رسمی برپا شود؛ ترامپ طی این دیدار که در ماه فوریه صورت گرفت و به شکست منتهی شد، به طور ناگهانی تغییر موضع داده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین