کد خبر: ۶۰۳۳۱۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳

مرفاوی: آقای مجری، هر وقت خواستی اسم استقلال را بیاوری، اول دهانت را آب بکش

متأسفانه این اولین باری نیست که چنین اتفاقی در تلویزیون می‌افتد. تلویزیون که جای کری خواندن نیست. آنجا رسانه ملی است و باید ملی باشد.
آفتاب‌‌نیوز :

مهاجم و سرمربی اسبق استقلال گفت: متأسفانه انگار هر کسی از خانه پدر و مادرش قهر می‌کند، مجری می‌شود. مجری‌های باتجربه و توانمند کنار می‌روند تا چنین مجریانی بیایند و آنتن بگیرند.

اگرچه صمد مرفاوی از استقلال و فوتبال دور است، ولی اتفاقی که دیروز در تلویزیون رخ داد، او را حسابی آشفته کرد طوری که صدایش در گفت‌وگو با خبرورزشی به وضوح می‌لرزید و عصبانیت در آن هویدا بود.

*مجری جوان شبکه ۳ در مورد لوگوی استقلال حرفی زد که باعث ناراحتی شدید استقلالی‌ها شده است. نظر شما در این رابطه چیست؟

متأسفانه این اولین باری نیست که چنین اتفاقی در تلویزیون می‌افتد. تلویزیون که جای کری خواندن نیست. آنجا رسانه ملی است و باید ملی باشد. باید از فوتبال و ورزش ملی حمایت شود، ولی متأسفانه انگار هر کسی از خانه پدر و مادرش قهر می‌کند، مجری می‌شود. مجری‌های باتجربه و توانمند کنار می‌روند تا مجری‌های دوزاری بیایند و آنتن بگیرند. به همین راحتی جلوی دوربین می‌آیند علیه استقلال یا هر تیم دیگری حرف می‌زنند.

من آن برنامه را دیدم و حتی در جریان عذرخواهی مجری هم قرار گرفتم، ولی آدم چرا باید کاری بکند که مجبور به عذرخواهی شود؟ آقای مجری، شما در حدی نیستی که نام استقلال را بر زبان بیاوری. هر وقت خواستی اسم استقلال را بر زبان بیاوری، اول دهانت را آب بکش.

*داستان توقیف لوگوی استقلال هم این روز‌ها دردسرساز شده است.

متأسفانه این مشکل هم برای استقلال است و هم پرسپولیس چندی قبل دچار آن شده بود. حالا مخاطب من، استقلال است. چنین اتفاقاتی واقعاً بد است. نمی‌دانم مشکلات مالی استقلال چه زمانی تمام می‌شود. هر قدر پول می‌ریزند، باز هم طلبکار وجود دارد.

*... و برسیم به اختلافات مدیران استقلال؟

بله، متأسفانه در روز‌هایی که استقلال در داخل زمین مشکلی ندارد و همه چیز آرام است، در عرصه مدیریت شاهد اتفاقاتی هستیم که خوشایند و مطلوب نیست. نمی‌شود تا موقعی که باشیم، همه چیز خوب باشد و به محض جدایی ما، همه چیز بد شود! آقای مدیر، برای کار کردن در استقلال سر کسی منت نگذار.

کار کردن در استقلال تا وقتی که آدم سمت دارد، وظیفه است و لطف در حق هیچ‌کس تلقی نمی‌شود. وقتی به یک نفر حکم داده‌اند، آن شخص وظیفه دارد تا روزی که صاحب سمت است، کار کند نه اینکه بعد از جدایی منت کار‌های انجام داده را بگذارد. این اتفاقات در روز‌هایی که شرایط فنی تیم مناسب است، فقط به استقلال لطمه می‌زند و بس.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
علی
|
Bulgaria
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
4
1
تو چی میگی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
3
1
آقای مرفاوی حالا تو خودشو ناراحت نکن .اون موقع که سام درخشانی درباره توقیف لوگوی پرسپولیس میگفت تو کجا بودی..!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین