کد خبر: ۶۰۳۵۰۸
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۶

قیمت طلا، سکه و ارز در روز دوشنبه

بازار ارز و طلا امروز همسو با یکدیگر نبودند و در حالیکه قیمت ارز ثابت و در مواردی کاهشی بود، قیمت‌ها در بازار طلا و سکه روبه افزایش رفت.
قیمت طلا، سکه و ارز در روز دوشنبه
آفتاب‌‌نیوز :

قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز (دوشنبه) چهار میلیون و 240 هزار تومان است که نسبت به روز گذشته 95 هزار تومان افزایش یافته است.

سکه تمام طرح قدیم نیز با قیمتی معادل چهار میلیون و 120 هزار تومان داد و ستد می‌شود که افزایش 70 هزار تومانی را تجربه می‌کند.

در این میان نیم‌سکه دو میلیون و 250 هزار تومان قیمت دارد که نسبت به دیروز ۲۰ هزار تومان گران شده است. ربع سکه بدون تغییر قیمت یک میلیون و ۴۳۰ هزار تومان فروخته می‌شود. اما سکه یک گرمی 960 هزار تومان است که قیمت آن 10 هزار تومان افزایش یافته است.

در طلافروشی‌ها هم هر گرم طلای ۱۸ عیار 414 هزار و ۸۰۰ تومان معامله می‌شود که 6000 تومان نسبت به دیروز افزایش قیمت دارد.

اما در بازار ارز، بانک‌ها امروز (چهاردهم مرداد) قیمت دلار را نسبت به روز گذشته کاهش دادند؛ به طوری که قیمت خرید دلار در بانک‌ها که در روز گذشته ۱۱ هزار و ۶۰۵ تومان بود، امروز به ۱۱ هزار و ۵۰۵ تومان رسید.

شعب ارزی بانک‌ها امروز هر یورو را ۱۲ هزار و ۸۵۹ تومان خریدند که در مقایسه با قیمت ۱۲ هزار و ۸۹۷ تومانی روز گذشته، قیمت این ارز نیز کاهش یافته است.

هر پوند انگلیس هم امروز در شعب ارزی بانک‌ها به قیمت ۱۴ هزار و ۳۹ تومان خریداری می‌شود.

در این میان ارز مسافرتی هم ارزان شد و با احتساب کارمزد به حدود ۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان کاهش یافت.

اما صرافی‌های مجاز بانک مرکزی قیمت دلار را نسبت به روز گذشته تغییری ندادند؛ به طوری که قیمت خرید دلار در این صرافی‌ها ۱۱ هزار و ۸۰۰ تومان و قیمت فروش آن ۱۱ هزار و ۹۰۰ تومان است. این صرافی‌ها امروز هر یورو را به قیمت ۱۳ هزار و ۳۰۰ تومان خریدند و ۱۳ هزار و ۴۰۰ تومان فروختند که نسبت به روز گذشته تغییری نداشته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین