کد خبر: ۶۰۳۵۱
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۸۶ - ۱۶:۲۸
علی سامره :

با کمال میل به تیم ملی برمی‌گردم

آفتاب‌‌نیوز : سامره همچنین تاکید کرد: در4 بازی پایانی مسابقات باید با انگیزه بیشتر برابرحریفان به میدان برویم تا حداکثر امتیازات را در این دیدارها بدست آورده و حداقل در پایان مسابقات جایگاه سوم را بدست آورده و یا رتبه فعلی مان را حفظ کنیم.

وی اضافه کرد: دراین مدت با کاظمیان هماهنگی بسیار خوبی بدست آوردیم و همین مساله یکی از عوامل موفقیت الشعب بوده است، البته وقتی یک تیم نتیجه نگیرد همه بازیکنان زیر سوال می روند، اتفاقی که امروز برای تیم و بازیکنان ما رخ داده است.

مهاجم تیم فوتبال الشعب امارات در مورد شانس کسب عنوان آقای گلی اش خاطرنشان کرد: این هدفی است که برای رسیدن به آن از هیچ کوششی کوتاهی نمی کنم. در بازی های آینده همه تلاشم را انجام می دهم تا ضمن جبران عدم گلزنی در دو مسابقه اخیربه عنوان آقای گلی مسابقات امسال دست یابم.

وی در مورد عملکرد بازیکنان ایرانی لیگ امارات تصریح کرد: این خاصیت فوتبال است که در بعضی مواقع با عوض کردن تیم بازیکن دچارمشکل می شود چه برسد به اینکه کشور محل بازی را عوض کنند. این مشکلی بود که امسال برای بعضی از بازیکنان ایرانی رخ داد و آنها نتوانستند خود را با شرایط پیرامونشان هماهنگ کنند.

سامره ادامه داد: درمجموع عملکرد بازیکنان ایرانی در امارات بسیار خوب بوده و این مساله باعث شده سال آینده تیم های اماراتی تعداد بیشتری از نفرات ایرانی را جذب کنند.

وی در مورد آینده خود درلیگ امارات اظهار داشت: دو سه هفته پیش قراردادم را به مدت یک سال دیگر با الشعب تمدید کردم و اگر پیشنهاد خارجی داشته باشم مسئولان آن تیم ها باید مقامات باشگاه الشعب را راضی کنند.

مهاجم ایرانی تیم الشعب درمورد اخباریکه درخصوص بازگشتش به تیم ملی مطرح شده گفت: آن زمان هم دوست داشتم بیایم ولی اتفاقاتی افتاد که تصمیم گرفتم در اردوی تیم ملی شرکت نکنم.

وی اضافه کرد: پس از جام جهانی کادر جدید تیم ملی 40 بازیکن را به تیم ملی دعوت کرد ولی در شرایطی که کاملا آماده بودم بازهم پشت خط ماندم. چندی بعد نام من در لیست تیم ملی قرار گرفت و احساس کردم به علت فشار مطبوعات و رسانه ها سرمربی تیم ملی دعوتم کرده و همچنان از نظر فنی قبولم ندارد. به همین دلیل نمی توانستم به تیم ملی کمک کنم.

سامره افزود: مطمئنا اگر در شرایط فعلی قلعه نویی مجددا دعوتم کند به خاطر عملکرد خودم بوده و با کمال میل و تمام وجود در اردوهای تیم ملی شرکت خواهم کرد. امیدوارم این اتفاق بیفتد و من هم بتوانم آمادگی ام را برای حضور درجام ملتها به کادر فنی نشان دهم.

وی با اشاره به این مساله که امیدواراست تیم ملی چه او باشد چه نباشد در جام ملتهای آسیا بهترین نتایج را کسب کند، خاطر نشان کرد: تیم ایران با توجه به کادرفنی و بازیکنان مطرح فعلی قدرت قهرمانی در جام ملتها را دارد ولی همه چیز دست بازیکنان ایران است، اگر آنها با آمادگی و تمرکز بالا در این رقابت ها شرکت کنند می توانند تیم های قدرتمند آسیا را از پیش رو بردارند.

مهاجم ایرانی تیم الشعب امارات در مورد حریفان اصلی ایران در این رقابت ها خاطرنشان کرد: اکثر تیم ها قوی شده اند ولی عربستان، کره جنوبی و ژاپن حریفان اصلی ما هستند. ضمن اینکه استرالیا تیمی غیرقابل پیش بینی است و ممکن است همه معادلات را به هم بریزد. البته نباید از تیمی مثل عمان هم غافل شد.

سامره درپایان در مورد قهرمان فصل جاری لیگ برتر گفت: دوست دارم استقلال به خاطر هواداران و خصوصا زحمات صمد مرفاوی قهرمان شود. البته بازیکنان نباید در مسابقات پایانی لیگ اسیر حاشیه ها شده و با قدرت در مسابقات باقیمانده شرکت کنند تا برای دومین سال متوالی قهرمانی را در لیگ برتر جشن بگیرند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین