کد خبر: ۶۰۳۸۷۷
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰

فعاليت شبانه روزی ٣٠ شبكه ماهواره‌ای برای ايجاد تفرقه در كردستان

مديركل صدا و سيما كردستان گفت: ٣٠ شبكه ماهواره‌اي به صورت شبانه روزي در راستاي تضعيف وحدت ملي و ايجاد تفرقه در کردستان فعالیت می‌کنند.
آفتاب‌‌نیوز :

جعفر عبدالملکی ظهر امروز در نشست خبری فرمانده نیروی انتظامی کردستان در سنندج به مبحث ارتباط امنیت و رسانه اشاره کرد و اظهار داشت: امروز امنیت به عنوان یک کالای اساسی در جامعه محسوب و یک نیاز جمعی است که توسط افکار عمومی از تمامی ارکان جامعه مطالبه می‌شود.

وی با تاکید براینکه احساس امنیت بسیار مهم‌تر از امنیت عینی است، گفت: با دربرگیری بعد اندیشه‌ای و ذهنی باید در راستای برقراری و ایجاد احساس امنیت ذهنی تلاش شود که نقش رسانه‌ها در این حوزه بی‌بدیل است.

عبدالملکی اظهار داشت: نعمت امنیت از جمله مباحثی است که در آموزه‌های دینی ما نیز نسبت به توجه به آن تاکید شده است.

وی افزود: امنیت اجتماعی محصول فعالیت نهادهای مختلف است و بدون هم افزایی فعالیت‌ها نمی‌توان به امنیت پایدار برسیم.

مدیرکل صدا و سیما کردستان خاطرنشان کرد: اگر اصحاب رسانه با نهادهای مسئول در حوزه امنیت عمومی همراهی نکنند، بدون شک امنیت پایدار شکل نخواهد گرفت و در جامعه‌ای که امنیت وجود نداشته باشد امکان انگیزه تعالی و رشد وجود نخواهد داشت.

عبدالملکی اظهار کرد: هرچه بین مسئولان و نهادها همگرایی و تعامل وجود داشته باشد و حقوق مردم بیشتر حفظ و به مطالبات مردم از نهادها پاسخ داده شود امنیت تقویت می‌شود.

وی افزود: هم اکنون ٣٠ شبکه ماهواره‌ای برای ایجاد تفرقه و ناامنی روی کردستان زوم کرده‌اند، لذا باید همه رسانه‌ها برای مقابله با این توطئه دشمنان با همدیگر متحد شوند.

عبدالملکی اظهار داشت: دین، اخلاق، امید و آگاهی چهار مؤلفه‌ای هستند که زمینه‌ساز تقویت امنیت اجتماعی و کاهش آسیب‌های اجتماعی بوده و رسانه‌ها می‌توانند در این عرصه نقش ویژه‌ای را ایفا کنند.

رشد ٤٣درصدی تولیدات رسانه‌ای در حوزه انتظامی در کردستان

عبدالله فاتحی معاون اجتماعی انتظامی استان کردستان هم در این نشست، اظهار کرد: در چهارماهه گذشته سال بیش از ٩٣٠ خبر توسط فعالان رسانه ای استان در سطح ملی و کشوری منتشر شده است که ٤٣ درصد رشد را نسبت به مدت مشابه سال گذشته شامل می شود.

وی افزود: در رسانه ملی نیز تاکنون ٢هزار و ٦٥٠ دقیقه برنامه در دو بخش صدا و سیما تهیه شده است که یک‌هزار و ١٥٥ دقیقه آن مربوط به سیما بوده است.

فاتحی خاطرنشان کرد: فعالان رسانه‌ای کردستان تلاش‌های خستگی ناپذیری را برای معرفی خدمات و تلاش‌های نیروی انتظامی استان در طول سال انجام می دهند که شایسته والاترین تقدیرهاست.

وی افزود: نقش رسانه‌ها در فرهنگ سازی و آگاهی بخشی به مردم بسیار مهم بوده و همراهی آنان با نهادهای انتظامی زمینه‌ساز امنیت پایدار در جامعه است و در کردستان تلاش‌های اصحاب رسانه شایسته تقدیر است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین