کد خبر: ۶۰۳۸۹۶
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹

افزایش نگران کننده آسیب‌های اجتماعی

مدیرکل بهزیستی استان کرمان گفت: افزایش آسیب‌هایی چون همسر، کودک و سالمندآزاری و همچنین حرکت به سوی استفاده گسترده از مواد مخدر صنعتی در بین زنان و جوانان که ناشی از تحرکات به روز شده سوداگران مواد مخدر است، بسیار نگران کننده است.
آفتاب‌‌نیوز :

عباس صادق زاده در دیدار با مدیرکل ثبت احوال استان کرمان با اشاره به همکاری مشترک اداره ثبت احوال و بهزیستی در مسائل اجتماعی اظهار کرد: تجربه این همکاری نشان می دهد همکاری بخش های دولتی با یکدیگر به نتایج ارزشمندی در زمینه کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی منجر می شود.

وی با قابل تامل دانستن آمارهای مربوط به رشد طلاق و نرخ ۳۷ درصدی این پدیده در سطح جامعه، افزود: افزایش آسیب هایی چون همسر ، کودک و سالمندآزاری و همچنین حرکت به سوی استفاده گسترده از مواد مخدر صنعتی در بین زنان و جوانان که ناشی از تحرکات به روز شده سوداگران مواد مخدر است، بسیار نگران کننده بوده که پرهیز از موازی کاری و اجرای برنامه های کارشناسی می تواند آسیب ها به وجود آمده را کنترل کند.

وی گفت: با توجه به رشد سالمندی در سطح جامعه آمار رشد 1.3 درصدی جمعیت آمار قابل قبولی نیست لذا برای دستیابی به رشد مناسب جمعیت و پیشگیری از تبعات سالمندی جامع بایستی برنامه مدون علمی و قابل قبولی طراحی و اجرا شود و به موازات آن به منظور ورود افراد به دوره ی سالمندی سالم طرح ها و برنامه های مناسب اجرایی شود .

"حسین زین الصالحین" مدیرکل اداره ثبت احوال استان کرمان نیز در این دیدار با اشاره به همکاری انجام شده برای احراز هویت افراد تحت حمایت بهزیستی اظهار کرد: همکاری انجام شده تجربه بسیار مناسبی برای کارکنان دو مجموعه بهزیستی و اداره ثبت و احوال بود که این اقدام هویت بخشی، به گروه زیادی از افراد مجهول الهویه هویت بخشید.

وی برای هرگونه همکاری دیگر در زمینه های مشترک اعلام آمادگی کرد و گفت: موضوعات جمعیتی و مسائل مرتبط به آن را می توانیم در همکاری های دو جانبه بررسی کنیم .

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین