کد خبر: ۶۰۴۰۴۹
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۷

مدیرعامل استقلال: امسال سه جام را می خواهیم

مدیرعامل باشگاه استقلال با اشاره به قرعه مناسب این تیم در لیگ برتر گفت: با کادر فنی، بازیکنان و کادر سرپرستی خوب، کسب سه جام کمترین چیزی است که انتظار می رود.
مدیرعامل استقلال: امسال سه جام را می خواهیم
آفتاب‌‌نیوز :

تمرین تیم فوتبال استقلال با صحبت های «آندره آ استراماچونی» آغاز شد. او برنامه های تمرینی را برای شاگردانش شرح داد.

بازیکنان استقلال زیر نظر «مارکو کاسر» بدن‌هایشان را گرم کرده و آماده تمرین شدند. بازیکنان آبی پوش زیر نظر اعضای کادر فنی به انجام کارهای تاکتیکی پرداختند.

دروازه بان های استقلال زیر نظر «بهزاد غلامپور» تمرینات ویژه ای را پشت سر گذاشتند.

بخش بعدی تمرین روز چهارشنبه استقلالی‌ها مرور یک تاکتیک تیمی در هنگام ضربات ایستگاهی بود که استراماچونی شخصا جاگیری بازیکنان در هنگام ارسال ضربه و نحوه استقرار مدافعان را مشخص و وظایف بازیکنان را در زمان زدن این موقعیت‌ها تعیین می‌کرد.

«آرش رضاوند» و «محمد بلبلی» زیر نظر کاسر به انجام تمرینات ویژه پرداختند.

«امیر حسین فتحی» مدیرعامل استقلال میهمان تمرین استقلال بود. او دقایقی برای مربیان و بازیکنان این تیم به صحبت پرداخت.

فتحی خطاب به بازیکنان استقلال اظهار داشت:ابتدا به شما خسته نباشید می‌گویم. دلم برای شما تنگ شده بود. پیش از شروع لیگ است؛ سر ما و باشگاه شلوغ است و نتوانستیم خدمت شما برسیم. در فاصله ۸ تا ۱۰ روز قبل از شروع مسابقات احساس کردم بهترین فرصت است تا برای دیدن شما به اینجا بیایم و یک دیداری تازه کرده و به شما خسته نباشید بگویم.

وی افزود:پیگیر فعالیت شما هستم. خدا را شکر تمرینات خوب است و امیدوارم روز به روز بهتر شوید. ما در فکر شما هستیم و می خواهیم مشکلات شما را برطرف کنیم. امسال با توجه به مسائل پیش آمده، بحث مالی بهتر از پارسال است و امیدواریم مشکلی پیش نیاید تا با این کادر خوب، بازیکنان و کادر سرپرستی و البته قرعه ای که داریم به دنبال کسب سه جام برویم. این کمترین چیزی است که از شما انتظار می رود.

مدیرعامل استقلال در پایان گفت: نمی خواهم زیاد صحبت کنم چون می‌دانم آقای استراماچونی حساس است که تمرین سر موقع آغاز شود. با کاپیتان شما مرتب در تماس هستم و اگر موضوعی لازم باشد ایشان به من می گوید.

در اواسط تمرین روز چهارشنبه استقلال، «امیرحسین فتحی» مدیرعامل باشگاه دقایقی با «جواد زرینچه» به گفت‌ و گو پرداخت و زرینچه درباره شرایط تیم، توضیحاتی به مدیر عامل استقلال داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین