کد خبر: ۶۰۴۰۵۲
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۶

دستگیری ۱۵۰۰ قاچاقچی در استان همدان

فرمانده انتظامی استان همدان درباره کشفیات قاچاق استان گفت: بیش از ۱۰۰ عملیات متعدد برای کشف کالای قاچاق صورت گرفته که ۱۵۰۰ نفر دستگیر و کالاهای ضبط شده به ارزش ریالی ۹۴ میلیارد تومان بوده که نسبت به مدت مشابه ۹ درصد رشد شاهد هستیم.
آفتاب‌‌نیوز :

سردار بخشعلی کامرانی صالح در جمع خبرنگاران درباره کشف و ضبط مواد مخدر گفت: در حوزه مواد مخدر تا امروز ۱۹۰۰ کیلو انواع مواد مخدر کشف شده که بیش از ۳ هزار نفر از معتادان را دستگیری و ۳۲ باند متلاشی شده اند.

این مقام مسئول با بیان اینکه سامانه ۱۹۷ برای همه مردم جا افتاده است، عنوان کرد: نزدیک به ۱۲ هزار تماس با سامانه ۱۹۷ صورت گرفته که دراین رابطه، ۱۲ باند سارقان متلاشی و ۹۰۰ نفر در حوزه سرقت دستگیر شدند.

کامرانی صالح با اشاره به وقوع ۵۰۰ فقره جرم در حوزه جرائم غیرمجاز و مزاحمت های اینترنتی ادامه داد: در موضوع ترافیک و انضباط اجتماعی نیز امسال ۶۶ میلیون تردد در سطح استان انجام شده که نسبت به مدت مشابه در سال قبل که ۵۲ میلیون تردد بوده، افزایش تردد در سطح استان را شاهد هستیم که ۴ درصد کاهش تصادفات درون شهری و در مقابل ۴ درصد رشد در تصادفات برون شهری را شاهد هستیم.

وی بااشاره به اقدامات حوزه اجتماعی نیز گفت: در حوزه اقدامات اجتماعی نیز ۲ هزار و۳۰۰ مورد از پرونده هایی که به این معاونت ارجاع داده شده بود با موضوعات اختلافات خانوادگی، به مصالحه رسیدند که ۸۵ درصد از آنها مصالحه دائمی بوده است.

فرمانده انتظامی استان همدان تاکید کرد: نزاع های فردی و دسته جمعی قتل به دنبال دارد که باید در این حوزه فرهنگسازی های لازم صورت بگیرد و آموزش های لازم ارائه شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه ۱۰ درصد افزایش جرم در فضای مجازی را داشته ایم، گفت: بعد از شهادت این طلبه همدانی هرکسی در حوزه مجازی قدرتنمایی کرده و با سلاح های شکاری اقدام به ایجاد رعب و وحشت کرده است، شناسایی و چند نفر را به زندان فرستاده‌ایم که ۳۴ نفر را در خارج استان شناسایی و به مراجع قضایی ان استان ها اعلام کرده ایم.

وی تصریح کرد: کشف حجاب ها در استان خیلی کم شده است که به امربه معروف و نهی از منکر همگانی نیاز داریم و به قول مقام معظم رهبری امربه معروف یک تکلیف است و نباید منتظر پلیس باشید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین