کد خبر: ۶۰۴۰۹
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۸۶ - ۱۶:۵۱

دفاع بیادی از انتخابات هیات رئیسه شورا

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: «حسن بیادی» نایب رئیس شورای شهر دوم تهران که در اولین جلسه سومین دوره شورای شهر در این سمت ابقا شد، با تکذیب شایعات گسترده‌ای که پیرامون توافق وی و «مهدی چمران» با نمایندگان حامی دولت برای حذف اصلاح‌طلبان و حامیان قالیباف از هیات رئیسه شورای شهر منتشر شده است، اظهار داشت: «تمام این شایعات دروغ محض هستند! ائتلاف اصولگرایان و حامیان آقای قالیباف در شورا با ائتلاف اصلاح‌طلبان متحد شده بودند.»

وی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی آفتاب افزود: تحلیل‌هایی که عنوان می‌کنند فضای جلسه انتخاب هیات رئیسه به گونه‌ای بوده که اصلاح‌طلبان و حامیان قالیباف امکان کاندیداتوری نداشته‌اند، سیاسی و دروغ هستند.

بیادی درخصوص دلایل کاندیدا نشدن اصلاح‌طلبان برای کرسی‌های هیات رئیسه، گفت: من هم اگر جای این افراد بودم و مطمئن بودم که از آرای کافی برخوردار نیستم، کاندیدا نمی‌شدم.

وی با تاکید مجدد بر این مطلب که «اصولگرایان اصلاح‌طلب و اصلاح‌طلبان در جلسه اخیر با یکدیگر موتلف شده بودند»، یادآور شد: هر خبری که از توافق پشت پرده من و آقای چمران با حامیان دولت یا حامیان قالیباف منتشر می‌شود، دروغ محض است.

نایب رئیس شورای شهر تهران اضافه کرد: برخی برای سیاسی کردن انتخاب شهردار تهران دست به هر کاری می‌زنند اما انتخابات شورای شهر مبتنی بر رای‌گیری مخفی است و معلوم نیست چه کسی به چه کسی رای می‌دهد.

به گفته بیادی، اگر تعداد اصلاح‌طلبان شورای شهر بیشتر از تعداد کنونی بود، آنها اکنون هیات رئیسه را در دست داشتند و هیچ کدام از این شایعات هم وجود نداشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین