کد خبر: ۶۰۴۱۰۰
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۵

سپاه آستارا: ۲۱ نفر از افراد عرضه‌کننده مواد لهو و لعب را دستگیر کردیم

فرمانده سپاه ناحیه آستارا گفت: هنجارشکنان بازار ساحلی این شهرستان با همکاری نیروهای بسیج و سپاه در قالب گشت رضویان دستگیر شدند.
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ جهانبخش آرمان روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران در درمانگاه سیدالشهدا (ع) آستارا افزود: ۲۱ نفر از افراد عرضه کننده مواد لهو و لعب در سطح بازار دستگیر و از هشت نفر آنان تعهد کتبی اخذ و ۱۳ نفر نیز با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شدند.

وی با تقدیر از همکاری نیروی انتظامی اضافه کرد: بسیاری از گردشگران آستارا بازار ساحلی را به دلیل برخورداری از حدود یک هزار واحد تجاری برای مقصد سفرهای خود انتخاب می کنند و برقراری نظم و امنیت اخلاقی و اجتماعی در آنجا اهمیت دارد.

فرمانده سپاه آستارا گفت: در روز عید سعید غدیر خم این واقعه تاریخی برای نخستین بار در پارکینگ پشت بازار ساحلی آستارا بازسازی خواهد شد و مشارکت هنرمندان و بسیجیان در این برنامه ضرورت دارد.

آرمان گفت: خبرنگاران شهرستان آستارا به طور شایسته برنامه های سپاه و بسیج را پوشش می دهند و امیدواریم با رعایت سه اصل سرعت، دقت و صحت مطالبات مردم را پیگیر باشند.

۱۷مرداد سالروز شهادت محمود صارمی در حمله گروهک تروریستی طالبان به کنسولگری ایران در مزار شریف افغانستان در سال ۱۳۷۷ به نام روز خبرنگار نامگذاری شده است.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده و علاوه بر فعالیت ۹ نشریه محلی و نمایندگی ۶ خبرگزاری، دفترهای صداوسیما و خبرگزاری جمهوری اسلامی در آن فعال است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین