کد خبر: ۶۰۴۲۵۵
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۲:۲۵

بازیکن ذوب آهن از پادگان به امارات آمد!

کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت:‌ بازیکنان ما از پادگان به امارات آمدند اما بازیکنان الاتحاد در بهترین شرایط وارد زمین شدند.
آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال ذوب‌ آهن اصفهان تنها نماینده ایران در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیاست. این تیم در بازی رفت دو بر یک مقابل الاتحاد شکست خورد و دوشنبه شب در بازی برگشت در قطر میزبان حریف سعودی خود است.

قاسم حدادی‌فر در بازی رفت یک گل زیبا زد که دومین گل زیبای لیگ قهرمانان شد. با کاپیتان ذوب‌آهن در مورد وضعیت این تیم در آستانه بازی برگشت گفت‌وگویی به شرح زیر انجام دادیم.

گل شما دومین گل زیبای آسیا شد.

از همه مردم که به من رأی دادند تشکر می‌کنم اما برای من مهمترین چیز نتیجه گرفتن تیم ذوب‌آهن است و امیدوارم در بازی برگشت شکست دور بعد را جبران کنیم. بازی بسیار سختی داریم، اما ناامید نیستیم و تیم خوبی هستیم و می‌توانیم کاری بزرگ انجام دهیم.

واقعاً به صعود به دور بعد امیدوار هستید؟

کار سختی است اما غیر ممکن نیست. می‌توانیم یک کار بزرگ را انجام بدهیم به شرط آنکه تمرکز خوبی داشته باشیم و تلاش‌مان را بیشتر کنیم. می‌خواهیم نماینده خوبی برای فوتبال کشورمان در آسیا باشیم. باید با تمرکز کامل مقابل الاتحاد بازی کنیم.

برخی معتقدند هیچ دلیلی ندارد که ذوب‌آهن بتواند تیم چند میلیون دلاری الاتحاد را شکست بدهد.

بله، الاتحاد بازیکنان تأثیرگذار خوبی دارد، این تیم دو سه هفته در انگلیس اردو زد، چند روز زودتر از مسابقه به امارات سفر کرد و با بهترین امکانات مقابل ما قرار گرفت. اما بازیکن ما 4 روز در پادگان بود و پایش در پوتین سربازی. شرایط قابل مقایسه نبود همه این جزئیات وقتی کنار هم قرار می‌گیرد نتیجه یک بازی را رقم می‌زند. البته باید از کسانی که اجازه دادند بازیکنان سرباز برای ما به میدان بروند تشکر کنم اکنون هم ناامید نیستیم می‌خواهیم کار بزرگی انجام بدهیم.

شرایط فنی الاتحاد را چطور می‌بینید.

آنها تیم بسیار خوبی هستند، 4 بازیکن خارجی تأثیرگذار دارند، تیم آنها روی کاکل این 4 بازیکن می‌چرخد اما اگر بتوانیم ارتباط خط میانی با مهاجمان این تیم را قطع کنیم پیروزی دور از دسترس ما نخواهد بود.

جدایی بازیکنانی مثل مظاهری، اوساگوانا چقدر در افت تیم شما تأثیر داشت؟

قطعاً بی‌تأثیر نبوده است ما 3، 4 بازیکن اصلی خود را از دست دادیم بازیکنانی که سال‌ها در تیم ذوب‌آهن بازی می‌کردند و جدایی آنها در تیم ما هم تأثیر داشت. به هر حال آنها هم تصمیم حرفه‌ای خودشان را گرفتند و اکنون برای هماهنگی نیاز به زمان بیشتری داریم.

بعد از بازی با الاتحاد باید در لیگ برتر به میدان بروید از قرعه‌تان در لیگ راضی هستید؟

بله، بعد از مسابقه دوشنبه خودمان را برای لیگ برتر آماده می‌کنیم، کاش بدانیم لیگ چه زمانی شروع می‌شود زیرا بازیکنان تحت فشار هستند قرعه مسابقات هم زیاد مهم نیست به هر حال در لیگ تیمی که نوسان کمتری داشته باشد می‌تواند موفق شود.

مدیر کارخانه ذوب‌آهن در تمرین تیم‌تان حاضر شد و وعده پاداش در صورت پیروزی مقابل الاتحاد را داد.

بحث پاداش در اولویت نیست ابتدا باید از مهندس یزدی‌زاده تشکر کنم که در تمرین ما حاضر شدند و به بازیکنان و کادر فنی انگیزه و امید دادند امیدوارم بتوانیم نماینده شایسته‌ای برای ایران باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین