کد خبر: ۶۰۴۴۰۷
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۴

امانت‌داری بزرگترین سرمایه یک خبرنگار است

معاون قضایی دادستان کل کشور گفت: امانت داری بزرگترین سرمایه یک خبرنگار است و فعالان در این حوزه با استفاده از بازی با کلمات و واژگان می توانند به کشف عقاید افراد بپردازند.
آفتاب‌‌نیوز :

سعید عمرانی معاون قضایی دادستان کل کشور در مراسم تجلیل و تقدیر از خبرنگاران عرصه تولید و صادرات که ظهر امروز در شهرک صنعتی کاسپین قزوین برگزار شد، اظهار کرد: محور همه عالم روی خبر است و خبر در نفس و جان همه ما از اول خلقت وجود داشته است که اگر نبود دین هم وجود نداشت.

وی افزود: خبرنگاری جزو مشاغل سخت و زیان‌آور به شمار می‌رود و این در حالی است که سطح درآمدی خبرنگاران بسیار پایین بوده و اگر عشق به این حوزه نبود فعالیت خبری صورت نمی‌گرفت‌.

عمرانی خاطرنشان کرد: امانت‌داری بزرگترین سرمایه یک خبرنگار است و فعالان در این حوزه با استفاده از بازی با کلمات و واژگان می توانند به کشف عقاید افراد بپردازند.

معاون قضایی دادستان کل کشور ادامه داد: خبرنگاران به عنوان دوربین در جامعه به شمار می روند که اگر به درستی فعالیت کنند می‌توانند در زمینه جلوگیری از فساد نقش ایفا کنند.

عمرانی در پایان گفت: خبرنگاران با قلم خود هم می توانند مایه تعالی در جامعه شوند و هم‌می توانند موجب تخریب باشند بنابراین باید دقت لازم را داشته باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین