کد خبر: ۶۰۴۵۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۲:۱۰

ماجرای دستگیری تجمع‌کنندگان مقابل دادگستری مشهد

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری خراسان رضوی گفت: تعدادی از عناصر شبکه ضدانقلاب در مشهد دستگیر شدند.
آفتاب‌‌نیوز :

حسین شرافتی راد به سایت باشگاه خبرنگاران، وابسته صداوسیما گفته است: تعدادی از عناصر ضد انقلاب مرتبط با خارج از کشور که از نقاط مختلف ایران برای دامن زدن به اعتراضات، تحریک افکار عمومی علیه نظام و ایجاد ناامنی به مشهد عزیمت کرده بودند پس از هماهنگی محفلی و برنامه‌ریزی، در حین تجمع غیرقانونی در مقابل دادگستری دستگیر شدند.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ او افزود: این افراد در حال طراحی برای اغتشاش و ایجاد ناامنی بودند که بازداشت شدند.

فارس: برنامه اغتشاش و ناامنی خنثی شد

خبرگزاری فارس نیز درباره همین خبر نوشته است: تعدادی از عناصر ضد نظام در محفلی در مشهد که در حال طراحی برای اغتشاش و ایجاد ناامنی بودند، دستگیر شدند. دستگیرشدگان از مرتبطین گروه‌های ضد انقلاب خارج از کشور هستند، این افراد با گروه‌های برانداز ارتباط داشتند و قصد طراحی و ساماندهی و ایجاد اغتشاش‌های متناوب در شهر را داشته‌اند.

این خبرگزاری افزوده است: انتخاب شهر مشهد برای برپایی اغتشاش و آشوب به‌ علت برد تبلیغی آن در رسانه‌های خارج از کشور بوده است. دستگیرشدگان از شهرها و نقاط مختلف کشور برای طراحی و ایجاد اغتشاش و ناامنی به‌ مشهد سفر کرده و در یک محفل حضور داشتند که دستگیر شدند.

دستگیرشدگان چه کسانی هستند؟

شبکه خبری بی بی سی نیز در همین‌باره نوشته است: "فاطمه سپهری، محمد حسین سپهری خواهر و برادرش به همراه محمد نوری‌زاد، جواد لعل محمدی، هاشم خواستار، پوران ناظمی، حوریه فرج‌زاده، غلامحسین بروجردی و عبدالرسول مرتضوی" که در حمایت از کمال جعفری تجمع کرده بودند، بازداشت شدند.

گویا ماجرا مربوط به نامه‌ای مربوط می‌شود که برخی افراد خطاب به رهبری نوشته بودند. محمد نوری‌زاد، محمد ملکی، هاشم خواستار، گوهر عشقی، عباس واحدیان‌شاهرودی، حوریه فرج‌زاده، کمال جعفری‌یزدی، محمد مهدوی‌فر، جواد لعل‌محمدی، رضا مهرگان، محمدرضا بیات، محمد کریم‌بیگی، زرتشت احمدی‌راغب و محمدحسین سپهری، امضاکنندگان این نامه بودند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۲
0
0
فتنه جو د زیاد است .همان هایی که حمله به کنسول و کنسرت تهیه میکنند .
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین