کد خبر: ۶۰۴۶۰۹
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۵:۰۰

با اسامی جدید تیم‌های لیگ یکی آشنا شوید!/ حذف نام پرسپولیس!

در بین 18 تیم حاضر در لیگ دسته اول ( جام آزادگان) فصل 99-98 نام برخی تیم ها تغییر کرده است.
آفتاب‌‌نیوز :

فصل گذشته در لیگ دسته اول اتفاقی حیرت انگیز رخ داد و نام برخی از تیم ها در هر رسانه با رسانه ای دیگر و حتی سایت رسمی سازمان لیگ متفاوت بود! این مساله به خاطر مشکلات اداری و پروسه زمان بر تغییر نام باشگاه صورت گرفته بود. به طور مثلال استقلال جنوب تهران نام باشگاهی بود که مورد تایید مسئولان رسمی مسابقات بود اما برخی رسانه ها نام این تیم را به پرسپولیس پاکدشت و برخی دیگر از رسانه ها نیز این تیم را با نام سرخپوشان پاکدشت می شناختند! برخی نیز می نوشتند استقلال قرمز پوش!

در فصل آینده مسابقات که قرار است از شنبه 26 مرداد آغاز شود نیز چنین شرایطی دیده می شود. برخی رسانه ها نام تیم شهرداری تبریز را علم و ادب تبریز می نویسند! تکلیف خونه به خونه بابل و برخی تیم های دیگر مشخص نیست. پیگیری های خبرنگار خبرگزاری فارس نشان می دهد که اسامی جدید برخی تیم ها به ترتیب زیر است:

* علم و ادب تبریز وجود خارجی ندارد و هیات فوتبال استان نام رسمی تیم را شهرداری تبریز می‌داند.

* خونه به خونه بابل به نام رایکای بابل تغییر پیدا کرده است و هیات فوتبال استان مازندران این اسم جدید را تایید کرده است.

* سرخپوشان پاکدشت نام جدید باشگاه استقلال جنوب تهران است. مسئولان با انتخاب نام پرسپولیس پاکدشت موافقت نکردند و نام پرسپولیس پاکدشت که در قرعه کشی مسابقات نیز استفاده شده بود حذف شد.

* داماش گیلانیان( کارون اروند خرمشهر) باشگاه داماش گیلانیان امتیاز دسته اولی کارون اروند را خرید اما ظاهرا مشکلاتی برای این انتقال خارج از فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال وجود دارد!

لیگ دسته اول در این فصل برای اولین مرتبه زودتر از مسابقات لیگ برتر آغاز شده و این هم یکی دیگر از ویژگی های مسابقات لیگ دسته یک است!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین