کد خبر: ۶۰۴۶۲۳
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۳:۵۷

دستگیری 5 سارق در اسدآباد

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از کشف دو دستگاه موتورسیکلت سرقتی و دستگیری پنج سارق در این شهرستان خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسان پلیس افشین یاری از دستگیری تعدادی سارق در شهرستان اسدآباد خبر داد و اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه افرادی با هویت مشخص در سرقت موتورسیکلت فعالیت دارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی گفت: پس از بررسی صحت خبر و شناسایی محل سکونت متهمان، طرح منطقه‌ای با لحاظ آخرین اطلاعات و گزارشات موجود با همکاری رده‌های تابعه اجرا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد بیان کرد: مأموران کلانتری 12 با همکاری مأموران یگان امداد و پاسگاه انتظامی یوسف‌آباد به مخفیگاه متهمان در یکی از روستاهای تابعه اعزام شدند.

وی افزود: مأموران در یک اقدام ضربتی، چهار نفر از متهمان را دستگیر و یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی و مقداری مواد مخدر نیز از محل کشف شد.

یاری با اشاره به کشف یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی در عملیاتی دیگر، تصریح کرد: مأموران پاسگاه انتظامی موسی‌آباد در بررسی اخبار واصله یک دستگاه موتور سیکلت سرقتی دارای سابقه سرقت از تهران را کشف و یک سارق تجهیزات آبیاری بارانی مزارع را دستگیر و تلاش برای دستگیری همدست این فرد ادامه دارد.

وی در پایان با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، یادآور شد: مالکان وسائط نقلیه خود در مراقبت از وسائط خود دقت بیشتری داشته باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین