کد خبر: ۶۰۴۶۸۱
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲

دستگیری ۴مرد و یک زن در خانه متروکه فرحزاد

یک پاتوق متعلق سابقه‌داران حرفه‌ای در غرب تهران شناسایی و منهدم شد.
دستگیری ۴مرد و یک زن در خانه متروکه فرحزاد
آفتاب‌‌نیوز :

از مدتی قبل برخی از ساکنان محدوده دره فرحزاد در غرب تهران در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از تبدیل خانه‌ای متروکه به پاتوق افراد مشکوک خبر داده و نسبت به از بین رفتن امنیت محله شان ابراز نگرانی کردند که در همین راستا ماموران کلانتری باغ فیض رسیدگی به موضوع را به طور ویژه در دستورکار خود قرار داده و این خانه را تحت نظر قرار دادند.

در رصد صورت گرفته از سوی ماموران مشاهده شد که برخی از افراد که عمدتا معتاد و سارق هستند با اشیایی در دست به این خانه تردد کرده و مدتی بعد بدون این اشیا از خانه خارج می‌شوند که در همین راستا این احتمال که این خانه پاتوق مالخران شده است، از سوی ماموران تشدید شد.

با کسب این اطلاعات نتایج به مقام قضایی ارجاع شده و ماموران با اخذ مجوز عملیات خود را آغاز کرده و با حضور در این خانه چهار نفر شامل یک زن و سه مرد را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند. همچنین اقدام به بازرسی از محل کرده که در جریان آن ده‌ها قلم اقلام مسروقه کشف و ضبط شد.

با انتقال این افراد به کلانتری مشخص شد که آنان جزو متهمان سابقه داری هستند که پیش از این چندین بار به اتهام مالخری دستگیر شده اما باز هم پس از آزادی از زندان به این کار روی آورده و اموال مسروقه را در ازای موادمخدر از سارقان معتاد خریده‌اند. همچنین ارزش اموال مسروقه مکشوفه در محل دستگیری این افراد نیز مورد بررسی قرار گرفت و مشخص شد که اموال سرقتی بیش از نیم میلیارد تومان ارزش ریالی دارد که تلاش برای شناسایی و بازگرداندن این اموال به مالکانش در حال انجام است.

مرکز اطلاع رسانی پلیس پیشگیری تهران بزرگ با تایید این خبر به ایسنا اعلام کرد که برای چهار متهم دستگیر شده پرونده‌ای تشکیل و این افراد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین