کد خبر: ۶۰۴۷۵۹
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۴

فوت ۲ موتورسیکلت‌سوار در قم

سخنگوی اورژانس ۱۱۵ قم گفت: دو موتورسیکلت سوار در قم بر اثر تصادف رانندگی جان خود را از دست دادند.
فوت ۲ موتورسیکلت‌سوار در قم
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی قم، مهدی فراهانی گفت: امروز دوشنبه حادثه‌ای برای راکب موتورسیکلت در ۳۰ متری کیوانفر رخ داد که منجر به فوت وی که یک آقای حدود ۴۹ ساله بود شد.

وی بیان داشت: عصر امروز نیز حادثه موتورسیکلت در بلوار پیامبر اعظم(ص) رخ داد که منجر به فوت در دم و راکب موتورسیکلت سوار که یک آقای حدود ۴۰ ساله بود شد.

سخنگوی اورژانس ۱۱۵ قم به حادثه حریق در میدان کهنه قم نیز اشاره کرد و گفت: پنج دستگاه آمبولانس به محل اعزام تا خدمات رسانی کند.

فراهانی ابراز داشت: در این حادثه تاکنون ۶ نفر از عوامل آتش نشانی دچار آسیب و مشکلات تنفسی شدند که پس از دریافت خدمات اولیه فوریت پزشکی در محل، جهت بررسی بیشتر با آمبولانس‌های اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

وی همچنین به حریق دیگری اشاره کرد و گفت: ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه حریق در خیابان دروازه ری منجر به سوختگی ۴ نفر با درجات مختلف شد که جهت انتقال مصدومین این حادثه ۳ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به محل اعزام شد.

سخنگوی اورژانس ۱۱۵ قم گفت: حال یکی از مصدومین که با سوختگی بالای ۵۰ درصد بود، وخیم گزارش شده است که اقدامات تکمیلی درمانی در بیمارستان فرقانی برای وی شروع شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین