کد خبر: ۶۰۴۹۴۴
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۷

درخواست پرهزینه پاری سن ژرمن از بارسلونا برای رهایی نیمار

پاری سن ژرمن برای بازگرداندن نیمار به نوکمپ خواسته عجیبی از آبی اناری‌ها دارد.
آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از مارکا، بارسلونا هم‌چنان در تلاش است که در روزهای باقی‌مانده از فصل نقل و انتقالات تابستانی نیمار را به نوکمپ بازگرداند. باتوجه به چراغ سبز نشان دادن مسی به بازگشت نیمار، بارسلونا آخرین پیشنهاد خود را به پاری سن ژرمن داد.

روز گذشته اریک آبیدال مدیر ورزشی بارسلونا راهی پاریس شد تا مذاکرات نهایی خود را با باشگاه پاری سن ژرمن بر سر انتقال نیمار انجام دهد. به نوشته مارکا بارسلونا علاوه بر پرداخت مبلغی برای بازگرداندن نیمار بازیکنان مانند اومتیتی، راکتیچ، کوتینیو و عثمان دمبله را به تیم پاریسی پیشنهاد داده اما پاری سن ژرمن برای فروش نیمار تنها یک خواسته دارد و آن پرداخت 250 میلیون یورو است.

مارکا در ادامه نوشت که بارسلونا با توجه به هزینه زیاد در تابستان برای جذب بازیکنانی مانند دی یانگ و گریزمان توان پرداخت چنین رقمی را ندارد و به نظر می‌رسد که بازگشت نیمار منتفی است.

نیمار در تابستان سال 2017 با 222 میلیون یورو از بارسلونا به پاری سن ژرمن پیوست. او در دو فصل حضورش در پاری سن ژرمن نتوانسته انتظارات را برآورده کند و دوست دارد که این تیم را در تابستان ترک کند و به بارسلونا برگردد.

در دیدار نخست پاری سن ژرمن در لیگ فرانسه هواداران این تیم علیه نیمار شعار دادند و خواستار جدایی او شدند و بعید به نظر می رسد که او در این شرایط در تیمش بماند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین