کد خبر: ۶۰۴۹۸۸
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵

هیل: تحریم ظریف آخرین میخ بر تابوت مذاکره با تهران است

پایگاه خبری هیل در گزارشی تحریم وزیر امورخارجه کشورمان از سوی دولت آمریکا را آخرین میخ بر تابوت مذاکره با ایران توصیف کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

پایگاه خبری هیل وابسته به کنگره آمریکا در گزارشی به بررسی جدیدترین اقدام واشنگتن علیه کشورمان برای تحریم محمد جواد ظریف، وزیر امورخارجه پرداخت و تاکید کرد که این کار آنقدر که ممکن است به نظر بیاید، وحشتناک نیست.

هیل با اذعان به اینکه جامعه بین‌الملل در رابطه با تحریم ظریف توسط دولت دونالد ترامپ یک غوغا به راه انداخته است، گزارش داد: استدلال آنها این است که تحریم ظریف شبیه تحریم خود دیپلماسی است اما این، آخرین میخ بر تابوت مذاکره با تهران به شمار می‌آید. در این میان، ممکن است لفاظی‌ها تشدید شود اما به‌طور همزمان واقعیت کمرنگ می‌شود.

این پایگاه خبری در ادامه با تاکید بر اینکه رهبری جمهوری اسلامی ایران تصمیم نهایی را درباره امور این کشور اتخاذ می‌کند، افزود: ظریف برای خبرنگاران و اصحاب رسانه یک فرد در دسترس و خوش برخورد است اما ریاست دستگاه دیپلماسی ایران لزوما به معنی مذاکره کننده اصلی و راس آن نیست. با این حال، اگر رئیس جمهور ترامپ می‌تواند با کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی بر سر یک میز بنشیند، هر اتفاق دیگری ممکن خواهد بود و ظریف تنها سیاستمدار ایران در خارج از کشور است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین