کد خبر: ۶۰۵۰۲۹
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲

امیر صباحی‌فرد: توان دفاعی ایران قابل آزمودن نیست

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: اگر امروز دشمن در ۲۰۰ مایلی تنگه هرمز متوقف شده است به خاطر قدرت بازدارندگی نیروهای مسلح است و می دانند که توان دفاعی ایران قابل آزمودن نیست.
آفتاب‌‌نیوز :

امیر علیرضا صباحی فرد فرمانده پدافند هوایی ارتش در جمع دانشجویان هفدهمین دوره رزم مقدماتی دانشگاه های افسری ارتش در مرکز آموزش  حضرت جواد الائمه (ع)  نزاجا، گفت: ما باید قدردان نعمت‌های الهی باشیم و یکی از نعمت‌های بزرگ خداوند، برخورداری از نعمت ولایت فقیه است که فرماندهی نیروهای مسلح را نیز عهده دار هستند.

وی افزود: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، ارتش توسط مستشاران خارجی اداره می شد و تمام تجهیزات نظامی توسط آنها مورد بهره برداری قرار می گرفت، در واقع این اجازه را به کارکنان ارتش نمی دادند تا از علوم و دانش نظامی مطلع شوند.

فرمانده پدافند هوایی ارتش تاکید کرد: به لطف پیروزی انقلاب اسلامی،  ارتش روی پای خود ایستاد و پس از بیرون راندن مستشاران در تمامی حوزه های نظامی وارد  شد و امروز نیز در بالاترین سطح از دانش نظامی روز دنیا قرار دارد.  

امیر صباحی فرد گفت: برخلاف سایر ارتش‌های استکباری، که قدرت را برای ظلم، زور، استبداد، ستم و فساد می خواهند، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، قدرت را برای دفاع از مظلوم، استقرار عزت ملت های آزادی خواه و برای ایجاد صلح، صفا و امنیت در منطقه دنبال می کنند.

وی اضافه کرد: امروز ارتش قدرتمند ایران، با افزایش توان بازدارندگی، خود را به سپر مستحکمی تبدیل کرده است و آنچنان با اقتدار از کیان و مرزهای جمهوری اسلامی ایران دفاع می‌کند که دشمنان هرگز به فکر تعدی و تجاوز به مرزهای ایران نیفتد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش خاطر نشان کرد: اگر امروز دشمن در ۲۰۰ مایلی تنگه هرمز متوقف شده است و ناوهای خود را از خلیج فارس خارج می کند، به خاطر قدرت بازدارندگی نیروهای مسلح است و دشمن می داند که قدرت آمادگی و توان دفاعی ایران قابل آزمودن نیست.

امیر صباحی فرد با اشاره به  استقرار پدافند هوایی در سراسر کشور، گفت: نیروی قدرتمند پدافند هوایی در تمامی مناطق این مرز و بوم مستقر است و آسمان ایران اسلامی و آن سوی مرزها را رصد می کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین