کد خبر: ۶۰۵۳۳۱
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۹
سلیمی عنوان کرد:

شاهد برخی کارچاقکنی‌ها در بخش درمان هستیم

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز شاهد برخی کارچاقکنی‌ها در بخش درمان هستیم و برخی جیب مردم را خالی می‌کنند که باید برخورد جدی با آن‌ها صورت گیرد و به نقاط محروم رسیدگی شود.
آفتاب‌‌نیوز :

علیرضا سلیمی در نشستی که جهت بررسی مسائل و مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان های محلات و دلیجان با حضور سعید نمکی وزیر بهداشت برگزار شد، در عین حال با اشاره به این‌که «از زمان حضور نمکی در وزارت بهداشت روند رو به رشدی را در حوزه بهداشت و درمان شاهد هستیم»، تصریح کرد: در این دوره مبارزه خوبی با مافیای دارو و درمان صورت گرفته است. سال گذشته و اوایل زمستان تنش‌هایی در کشور وجود داشت اما امروز شاهد ثبات در حوزه دارو هستیم و تفاوت‌های محسوس را شاهدیم و در واقع مردم از اضطراب و نگرانی خارج شده‌اند و افق های روشنی را پیش رو می‌بینیم.

وی بر ضرورت مقابله محکم‌تر با مافیای دارو و درمان تاکید کرد و گفت: امروز شاهد برخی کارچاقکنی‌ها در بخش درمان هستیم و برخی جیب مردم را خالی می کنند که باید برخورد جدی با آن‌ها صورت گیرد و به نقاط محروم رسیدگی شود .

وی خواستار رسیدگی به مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان از جمله تکمیل درمانگاه خیرساز با ۸۵ درصد پیشرفت، تجهیز بیمارستان دلیجان به سی تی اسکن، تکمیل درمانگاه دودهک، پرداخت بدهی دو بیمارستان محلات و دلیجان، توجه به جمعیت شناور محلات به دلیل اینکه مقصد گردشگری است و باید سطح بندی ها تغییر کند و تامین آمبولانس برای دو شهرستان و تامین نیروی انسانی مراکز درمانی شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین