کد خبر: ۶۰۵۴۵۲
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵

زمان آغاز جام حذفی فوتبال مشخص شد

جام حذفی فوتبال ایران از اول شهریور آغاز می‌شود و تیم‌های لیگ برتری از دور چهارم و روزهای ۳۱ شهریور و یکم مهر وارد این مسابقات می‌شوند.
آفتاب‌‌نیوز :

امیرحسین روشنک، مسئول برگزاری مسابقات جام حذفی فوتبال درباره زمان شروع این مسابقات گفت: این مسابقات از جمعه اول شهریور آغاز می‌شود و سپس مرحله دوم در ۲ شهریورماه قرعه‌کشی می‌شود و ۷ روز بعد تیم‌ها به مصاف هم می‌روند. سپس بلافاصله در روز دهم شهریور ماه قرعه‌کشی مرحله سوم است.

وی ادامه داد: بعد از برگزاری بازی‌های این مرحله، دور چهارم در روزهای ۳۱ شهریور و یکم مهر برگزار می‌شود که تیم‌های لیگ برتری از این دور وارد مسابقات می‌شوند.

روشنک در پاسخ به سوالی مبنی بر آماده بودن ورزشگاه‌های تیم‌های دسته دوم و سوم گفت: به هر حال هر استادیومی که بخواهد میزبانی کند، نیاز به یکسری حداقل‌ها دارد. ما نمی‌توانیم در هر استادیومی بازی برگزار کنیم زیرا ورزشگاهی که رختکن مناسب، فنس و سکو نداشته باشد، مناسب برگزاری بازی نیست.

او در پایان گفت: سعی ما این است که مسابقات بدون بی‌نظمی برگزار شود و مشکلی برای هیچ تیمی پیش نیاید. همچنین تلاش می‌کنیم میزبان فینال را هم از قبل مشخص کنیم. دیدارها به صورت تک بازی است و ظرفیت هواداران ۵۰-۵۰ است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین