کد خبر: ۶۰۵۴۶۲
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱

نساجی و تراکتور باز هم جریمه شدند

کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص تعدادی پرونده های مطروحه اعلام کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش فدراسیون فوتبال، آرای جدید صادره کمیته تعیین وضعیت بازیکنان به شرح زیر است:

* در پی شکایت کیانوش رحمتی از باشگاه نساجی مازندران، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳۵۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته در حق خواهان محکوم شد. همچنین در خصوص هزینه دادرسی با توجه به عدم مطالبه آن در ستون خواسته کمیته با تکلیفی مواجه نیست.

* با توجه به شکایت سعید خردمند از باشگاه نساجی مازندران، کمیته وضعیت پس از بررسی پرونده اعلام کرد: با توجه به توافق طرفین در قرارداد فی مابین و دادن حق فسخ قراردادی توسط خوانده به خواهان در صورت عدم انجام تعهدات تا مورخ ۱۵ تیرماه ۹۷، حسب قسمت دست نویس ماده ۳ در صفحه دوم و مندرجات دادخواست و دفاعیات تقدیمی و عدم ارائه مستند ایفای دین توسط خوانده تا تاریخ اعلام شده مردود می‌داند و حکم بر بی حقی خواهان صادر می‌نماید.

* در پرونده شکایت باشگاه بادران از تراکتور سازی تبریز، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۴ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال بابت توافقنامه فی مابین طرفین دعوی و مبلغ ۸۵ میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان (باشگاه بادران) محکوم شد.

* در پی شکایت مسعود همامی از باشگاه تراکتورسازی تبریز، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۶۶۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته به انضمام پرداخت مبلغ ۱۳ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی محکوم شد.

آرای صادره ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین