پایگاه خبری آفتاب
۲۰ /خرداد /۱۴۰۵
Wednesday 10 June 2026
کد خبر:۶۰۵۵۴۰
۱۷:۵۸
۱۳۹۸/۰۵/۲۶

مار افعی در فروشگاهی در تهرانپارس

مار افعی در فروشگاهی در تهرانپارس
آتش‌نشانان یک مار افعی را در فروشگاهی در شرق تهران به دام انداختند.
۱۷:۵۸
۱۳۹۸/۰۵/۲۶
به گزارش آفتاب نیوز،

حوالی ساعت ۱۷:۴۶ روز گذشته شهروندان طی تماس با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام کردند که یک مار سمی را در مغازه‌ای مشاهده کردند؛ در پی اعلام این موضوع بلافاصله نیروهای یک ایستگاه عملیاتی به محل اعلامی واقع در منطقه تهرانپارس اعزام شدند.

آتش‌نشانان پس از اعزام به این مغازه چوب فروشی به سرعت عملیات را آغاز کردند و پس از ایمن سازی محل با احتیاط کامل مار سمی را به دام انداختند.

سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با تایید وقوع این حادثه اعلام کرد که عوامل سازمان آتش‌نشانی پس از اینکه از رفع خطر در این مغازه اطمینان حاصل کردند محل را به مقصد ایستگاه‌ خود ترک کردند.

گزارش خطا
برچسب‌ها:
مار افعی آتش نشانی
ارسال پیام
captcha
پیام های شما
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۶
دست مریزاد به نیروهای اتش نشانی
همچنین دست مریزاد به نیروهایی که با کاسبان تحریم
مبارزه میکنند .
پاسخ