کد خبر: ۶۰۵۶۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰

کدخدایی به اصلاح طلبان: اگر حرفی برای گفتن دارید، گوش ما شنواست/درِ شورای نگهبان به روی سهم‌خواهی‌ بسته است

سخنگوی شورای نگهبان با تاکید بر اینکه بارها اعلام کرده‌ است شورای نگهبان وظیفه خاصی در قبال دعوت از اصلاح‌طلبان ندارد، گفت: قبلاً هم گفته‌ایم که اگر هر کس حرفی برای گفتن دارد، گوش‌ ما شنواست و درهای شورای نگهبان به روی دوستان باز است.
کدخدایی به اصلاح طلبان: اگر حرفی برای گفتن دارید، گوش ما شنواست/درِ شورای نگهبان به روی سهم‌خواهی‌ بسته است
آفتاب‌‌نیوز :

عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان، درباره این موضوع که آیا قرار است بنا بر خواسته اصلاح‌طلبان این شورا برای شنیدن نظرات‌شان از آنها دعوت کند؟ پاسخ داد: شورا وظیفه‌ انجام این کار را بر عهده ندارد.

کدخدایی در ادامه با تاکید بر اینکه بارها اعلام کرده‌ است شورای نگهبان وظیفه خاصی در این‌باره ندارد، گفت: قبلاً هم گفته‌ایم که اگر هر کس حرفی برای گفتن دارد، گوش ما شنواست و درهای شورای نگهبان به روی دوستان باز است.

سخنگوی شورای نگهبان درباره برخی انتقادات جریان اصلاح‌طلبی عنوان کرد: اگر کسی واقعاً مطلبی دارد و تصور می‌کند آن مطلب در رسیدگی‌های شورای نگبهان موثر است، می‌تواند مراجعه کند و ما استقبال می‌کنیم. اما اگر خدای ناکره بخواهند سهم‌خواهی کنند، نه؛ درِ شورای نگهبان به روی سهم‌خواهی‌ها بسته است.

او ادامه داد: چون ما یک وظیفه قانونی داریم و بر اساس همان وظیفه قانونی، هم گوش‌مان شنواست و هم درِ شورای نگهبان باز است.

بنابراین اظهارات، با توجه به اینکه شورای نگهبان از طریق سخنگوی خود اعلام کرده است وظیفه خود نمی‌داند تا از اصلاح‌طلبان برای شنیدن صحبت‌های آنها دعوت کند، باید دید بالاخره اصلاح‌طلبان چه زمانی تصمیم می‌گیرند کمیته‌ای را متشکل از چهره‌های مختلف و نماینده احزاب برای ارائه انتقادات و راهکارهای خود به شورای نگهبان بفرستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
بیدل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۹
0
0
ما را که تو ده راه نمیدن بریم خونه کدخدا چی کنیم.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین