کد خبر: ۶۰۵۶۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳

قتل کارگر افغان در یک ساختمان نیمه کاره

معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری قاتل تبعه افغان خبر داد که پس از کشتن دوستش متواری شده بود.
قتل کارگر افغان در یک ساختمان نیمه کاره
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ کارآگاه علی گودرزی درباره جزئیات وقوع قتل و دستگیری قاتل اظهار کرد: ساعت ۹ صبح روز ۲۱ مردادماه سال جاری، مرد جوانی با سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفت و اعلام کرد که دوستش به نام «ظاهر» در یک ساختمان نیمه‌کاره در محدوده خیابان زرافشان محله شهرک غرب به قتل رسیده است. با اعلام این موضوع بلافاصله ماموران کلانتری شهرک غرب به محل اعزام و با جسد مرد جوان افغان که حدودا ۳۵ سال داشت، مواجه شدند.

وی با بیان اینکه پس از تایید موضوع قتل بلافاصله کارآگاهان اداره دهم ویژه صحنه جرم تشخیص هویت به همراه بازپرس کشیک ویژه قتل به محل اعزام شدند، گفت: در بررسی‌های اولیه از ظاهر جسد مشاهده شد که وی پس از برخورد جسم سختی به سرش به علت جراحت و خونریزی شدید جان خود را از دست داده است.

در ادامه نیز کارآگاهان با بررسی محل جنایت یک لوله فلزی خون آلود کشف کردند که به نظر می‌رسید مقتول با آن به قتل رسیده است.

گودرزی درباره بررسی و به دست آوردن هویت قاتل و مقتول اظهار کرد: طی بررسی‌هایی که انجام شده مقتول به نام «ظاهر» ۳۵ساله شناسایی و مشخص شد که قاتل فردی به نام «معقول» است که حدود ۲۵ سال دارد. هردو نفر تبعه افغانستان هستند و به عنوان کارگر در ساختمان نیمه کاره به همراه چند تن دیگر مشغول به کار بوده‌اند.

کارآگاهان در مرحله بعدی تحقیقات با کارگران دیگر صحبت کردند و آنان در پاسخ به پرسش‌های کارآگاهان گفتند که «ظاهر» و «معقول» با یکدیگر بر سر مسائل کاری و مالی درگیر بودند.

این افراد اظهار کردند که ساعت ۲۲ شب گذشته همگی در یک محل خوابیده و صبح با جسد خون‌آلود «ظاهر» روبه‌رو شده‌اند. در همین حین نیز متوجه شدند که معقول از ساختمان رفته و پاسخگوی تماس آنان هم نبوده است.

معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه با به دست آمدن اطلاعات دستگیری «معقول» در دستور کارکارآگاهان قرار گرفت، گفت: با بهره گیری از روش‌های پلیسی محل تردد معقول در محدوده سه راه آذری شناسایی و او روز ۲۲ مرداد ماه طی یک عملیات پلیسی دستگیر و به اداره دهم منتقل شد.

وی پس از انتقال به کلانتری به کارآگاهان گفت با مقتول بر سر مسائل کاری و مالی مشاجره می‌کرده‌اند و شب قبل از جنایت نیز نقشه قتل وی را طراحی کرده است.

او شب جنایت پس از اینکه مطمئن شده همه خوابیده‌اند به وسیله لوله آهنی چندین ضربه به سری «ظاهر» زده و او را به قتل رسانده است. پس از آن نیز از محل متواری شده است.

معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ در پایان اظهار کرد: با توجه به اعتراف صریح قاتل به انگیزه اختلاف شخصی، وی با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس شعبه ۴ دادسرای ناحیه ۲۷ تهران جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان اداره دهم قرار گرفته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
0
0
دوستان افغان داريد ميخونيد ديگه ؟ نه ؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین