کد خبر: ۶۰۵۶۷۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۱
ماجرای احسان علیخانی و پریناز ایزدیار چیست؟

حمله احسان علیخانی به بازیگر زن سینما: کجای تلویزیون رقصیدی؟+فیلم

پریناز ایزدیار چند ماه پیش با انتشار یک استوری در اینستاگرامش به نحوه انتخاب استعدادها در عصر جدید انتقاد کرد. و حالا احسان علیخانی مجری برنامه عصر جدید در نشست خبری این برنامه، به انتقاد پریناز ایزدیار جواب داده است.
حمله احسان علیخانی به بازیگر زن سینما: کجای تلویزیون رقصیدی؟+فیلم
آفتاب‌‌نیوز :

گویا صحبت های پریناز ایزدیار درباره نحوه استعدادیابی در برنامه عصر جدید با واکنش تند احسان علیخانی مواجه شد.

ماجرا از این قرار است که اردیبهشت ماه امسال بود که پریناز ایزدیار با انتشار پستی لب به انتقاد از برنامه عصر جدید و نحوه انتخاب استعدادها در این برنامه گشود و با حالتی نقدگونه نحوه انتخاب افراد مستعد این برنامه را زیر سوال برد.

احسان علیخانی در نشستی که با حضور داورهای این برنامه برگزار شد به صحبت های خانم بازیگر واکنش نشان داد.

این انتقاد پریناز ایزدیار با واکنش احسان علیخانی که روز گذشته به همراه عوامل عصر جدید برای گفتگو با مردم در واحد صداو سیما حاضر بودند روبرو شد و آقای برنامه ساز پاسخ تندی به خانم بازیگر داد.

پاسخ احسان علیخانی به پریناز ایزدیار

احسان علیخانی در این نشست درباره انتقاد پریناز ایزدیار گفت: بازیگری که نمیخوام اسمشو رو بیارم وسط برنامه عصر جدید یک استوری گذاشت و گفت که این برنامه استعدادیابی عصر جدید چیه، برنامه استعدادیابی که خانم ها نرقصن و نخونن که استعدادیابی نیست، من یک لحظه احساس کردم که ایشون از دانمارک با ما صحبت میکنه و خیلی جلوی خودم رو گرفتم که زنگی نزنم و کاری نکنم که بگم بازیگر محترم تلویزیون که چند سالی هم هست که در سینما فعالیت میکنید شما در کجای سینما، تلویزیون و تئاتر رقصیدی و خوندی که ما ندیدیم، چرا یهو ریست میکنید؟ همه ما یک ملاحظات قانونی، فرهنگی و عرفی داریم و قبول دارم که در یک سری از حوزه‌ها محدودیت داریم اما خانم‌ها در خیلی از حوزه‌های برنامه ما بودند و اونایی رو هم که نبودند دلیلش را خود شما بهتر از ما میدونید.

گفتنی است فینال مسابقه بزرگ عصر جدید با حضور پنج شرکت کننده شب دوشنبه 28 مردادماه همزمان با شب عید سعید غدیر برگزار میشود. پارسا خائف، محمد زارع، فاطمه عبادی، سعید فتحی روشن و دختران نینجا 5 فینالیست عصر جدید هستند که برای کسب جایزه ارزشمند و میلیونی این برنامه با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

منبع: فرارو
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
1
12
آقای علی خانی شما کارتون رو بکنید خیلی هم عالی است و مادوستتان داریم
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۸
7
1
جناب علیخانی
درسته ، باید هم از مسئولان تلویزیون تشکر کنی!
با رفتن عادل و مزدک و رامبد و خیلی های دیگه به قول خودتان در مصاحبه " جا برای کار بازتر شده "
........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۸
7
2
علیخانی دیگه در تلویزیون یکه تازی میکنه کسی نمونده که باهاش رقابت کنه مردم مجبورن برنامش رو ببینن چون همه برنامه ها تعطیل شده
ناشناس
|
Australia
|
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۹
1
4
عشقی عشق
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین