کد خبر: ۶۰۵۶۸۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸

قاتلی که 2 نفر را در بیابان کشت و به سربازی رفت!

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: فردی که نیمه شب تابستان ۵ سال قبل با شلیک اسلحه دو نفر را در بیابان‌های اهرم به قتل رسانده و متواری شده بود شناسایی و دستگیر شد.
قاتلی که 2 نفر را در بیابان کشت و به سربازی رفت!
آفتاب‌‌نیوز :

سردار خلیل واعظی در شرح جزئیات این حادثه گفت: ساعت ۲۴ شب دوم تیرماه سال ۹۳ گزارش یک مورد تیراندازی در بیابان‌های اطراف سه راه گادویی شهر اهرم به پلیس واصل شد.

به گزارش روابط عمومی پلیس، وی افزود: با حضور تیم گشت پلیس مشخص شد دو نفر بر اثر شلیک فرد یا افرادی ناشناس جان باخته اند.

به گفته سردار واعظی، پس از تحقیقات دو نفر با هویت معلوم به عنوان مظنون دستگیر شدند که یکی از دستگیرشدگان ضمن اعتراف به قتل با همدستی فردی دیگر صحنه قتل را در حضور مقام قضایی و پلیس، بازسازی و هر دو روانه زندان شدند.

وی اظهار کرد: با حضور یک کارگاه متخصص و با تجربه، این پرونده مورد مطالعه چندین باره قرار گرفت و تناقضات و ابهامات متعددی از آن استخراج شد.

فرمانده انتظامی بوشهر بیان کرد: با هماهنگی مقام قضایی یک تیم ویژه از کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان تنگستان با مدیریت فرمانده شهرستان بر اساس مدارک و مستندات پرونده تحقیقات تخصصی و علمی جدید را با فرضیه های متعدد در دستور کار قرار دادند.

سردار خلیل واعظی خاطرنشان کرد: بررسی‌های میدانی و سرنخ های جدید باعث تقویت این فرضیه در ذهن کارآگاهان شد که متهمان دستگیر شده این پرونده نمی‌توانند قاتلان اصلی باشند و بنا به دلایلی نامعلوم در این خصوص اعترافاتی داشته اند.

به گفته وی با گسترش دامنه تحقیقات فردی ۲۴ ساله به هویت ع اهل شهر اهرم مورد ظن پلیس قرار گرفت و در بررسی سوابق وی مشخص شد چند روز پس از حادثه به صورت داوطلبانه به سربازی رفته و پس از آن نیز محل زندگی خود را به شیراز منتقل کرده است.

فرمانده انتظامی بوشهر اظهار کرد: با تکمیل تحقیقات، این متهم هنگام حضور در شهر اهرم جهت انجام امور شخصی خود دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

فرمانده ارشد پلیس استان بوشهر گفت: متهم دستگیر شده در مواجهه با ادله پلیس ضمن اقرار به قتل گفت به خاطر عذاب وجدان ناشی از این قتل معتاد شده و در طول ۵ سال گذشته یک شب خواب راحت نداشته ام.

متهم به قتل به پلیس اعتراف کرد که در شب حادثه به همراه پسر عمه ام با اسلحه شکاری پدرم برای شکار پرنده به بیرون شهر رفته است، در حال شکار صدای موتورسیکلتی شنیدند که به طرف آنها می‌آید وقتی در تاریکی شب به او نزدیک شدند از ترس اینکه اسلحه را بگیرند ناخواسته به طرفشان شلیک کرد که هر دو نفر روی زمین افتادند و آنان نیز به سمت اهرم فرار کردند، یک ساعت بعد متوجه شدند که هر دو فوت کرده‌اند.

با دستگیری همدست این متهم و کشف اسلحه به کار رفته در حادثه، هر دو نفر روانه زندان شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
صدف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
0
0
انگار قتل شده کشتن مرغ
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین