کد خبر: ۶۰۶۰۵۹
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۲

سرچ بالای "نامه آملی‌لاریجانی به آیت‌الله یزدی" در گوگل از سوی کاربران قمی

نامه آیت‌الله آملی لاریجانی به آیت‌الله محمدیزدی یکی از ترندهای داغ شبکه‌های اجتماعی است. در گوگل اما جستجوی این نامه بیشتر از سوی کاربران در شهر قم صورت گرفته است.
آفتاب‌‌نیوز :

نامه آیت‌الله آملی لاریجانی به آیت‌الله محمدیزدی یکی از ترندها و موضوعات داغ در شبکه‌های اجتماعی بود.

با توجه به فضای سیاسی و خبری شبکه اجتماعی توییتر عمده بحث‌ها در این شبکه اجتماعی شکل گرفت و علاوه بر این، متن کامل این نامه، واکنش‌های چهره‌های سیاسی و سایر حواشی مربوط به آن جز اخبار پربازدید در سایت‌های خبری و خبرگزاری‌هاست. در اینستاگرام عکس‌نوشت‌هایی از این نامه دست به دست می‌شود و می‌توان این موضوع را یکی از داغ‌ترین موضوعات مورد توجه افکار عمومی در هفته جاری دانست.

از طرفی دیگر رفتارشناسی کاربران گوگل در سرچ کلید واژه‌هایی مانند " نامه لاریجانی به یزدی"، "پاسخ آیت‌الله لاریجانی به آیت‌الله یزدی" و "نامه لاریجانی" نشان می‌دهد این کلیدواژه‌ها یکی از داغ‌ترین کلیدواژه‌های جست‌وجو شده در گوگل فارسی است.

سرچ بالای

نکته جالب اینکه بیشترین سرچ این کلیدواژه‌ها از شهر قم است. جایی که جمعیت طلاب و روحانیون بیشتری را در خود جای داده و می‌توان گفت این نامه طبق اطلاعات بدست آمده از گوگل و سرچ فارسی بیشترین تاثیر را بر روی مخاطبان این شهر گذاشته است.

پس از شهر قم این کلیدواژه‌ها بیشتر در تهران جستجو شده است و پس از تهران هم مازندرانی‌ها بیشتر این کلیدواژه‌ها را جستجو کرده‌اند.

نمودارهای زیر میزان رشد جستجوی نامه آیت‌الله آملی لاریجانی به آیت‌الله محمد یزدی را به تفکیک شهرها نشان می‌دهد

سرچ بالای

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین