کد خبر: ۶۰۶۰۷۶
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۸
تبلیغات

نکاتی درباره خرید لوازم یدکی خودرو؛ لیفان و برلیانس

خودروی لیفان X ۵۰ از اواخر اکتبر ۲۰۱۴ وارد بازار خودرو  کشور ایران شد. کمپانی لیفان برای ساخت خودروی لیفان از ورقه‌های سبک فولادی که مقاومت بالایی دارند استفاده می‌کند. این ورقه‌های فولادی که برای ساخت این خودرو استفاده می‌شود در مقایسه با ورقه‌های معمولی، مقاومت بیشتری داشته و در برابر ضربات سنگین تحمل بالایی دارند.
آفتاب‌‌نیوز :

شرکت آریا پارت فروشنده لوازم یدکی انواع خودرو از جمله لیفان و برلیانس بوده و عرضه کننده لوازم یدکی این خودرو‌های چینی به بازار است. فروشگاه لوازم یدکی آریا پارت یکی از معتبرترین واردکنندگان لوازم یدکی است بوده و مشتریان می‌توانند لوازم یدکی مورد نیاز خودرو‌های خود را به صورت آن لاین خریداری نمایند. فروشگاه آریا پارت، تمامی لوازم یدکی خودرو‌های چینی را با قیمتی مناسب و کیفیتی عالی به فروش می‌رساند.

لوازم یدکی لیفان

شرکت خودرو سازی لیفان یکی از کمپانی‌های معروف خودروساز چینی بوده و از سال ۱۹۹۲ فعالیت خود را در زمینه تولید خودرو آغاز کرده است. کمپانی  خودروسازی لیفان تا به امروز خودروهایش  را به ۲۱ کشور دنیا فروخته است و از آن جایی که خودرو‌های این کمپانی از کیفیت بالایی برخوردار است،  موفق شده با صادرات خودرو‌های خود به کشور‌های دیگر، پیشرفت قابل توجهی به دست آورد. شرکت لیفان خودروهایش را به کشور‌هایی از جمله ایران، روسیه، جمهوری آذربایجان، شیلی و برزیل صادر می‌کند و این خودرو در این کشور‌ها طرفداران زیادی دارد. شرکت لیفان در حال همکاری با شرکت کرمان موتوراست و تا کنون خودرو‌هایی مانند لیفان X ۵۰ و لیفان ۸۲۰ را به خط تولید کرمان موتور وارد کرده است. خودروی لیفان ۶۲۰ یکی دیگر از خودرو‌های پرطرفدار وپرفروش این شرکت بوده و می‌توان گفت این خودرو رقیبی بزرگ برای پژو پارس محسوب می‌شود.  برای آگاهی از قیمت قطعات یدکی خودرو لیفان با آریاپارت تماس بگیرید.

نکاتی درباره خرید لوازم یدکی خودرو؛ لیفان و برلیانس

خودروی لیفان X ۵۰ از اواخر اکتبر ۲۰۱۴ وارد بازار خودرو  کشور ایران شد. کمپانی لیفان برای ساخت خودروی لیفان از ورقه‌های سبک فولادی که مقاومت بالایی دارند استفاده می‌کند. این ورقه‌های فولادی که برای ساخت این خودرو استفاده می‌شود در مقایسه با ورقه‌های معمولی، مقاومت بیشتری داشته و در برابر ضربات سنگین تحمل بالایی دارند.

بعضی از لوازم یدکی خودروی لیفان عبارتند از دیسک چرخ جلوی لیفان، ترموستات لیفان، پوسته کلاج لیفان، بلبرینگ کلاج لیفان، بلبرینگ چرخ جلوی لیفان، کمک فنر  جلو و عقب، مه شکن عقب چپ لیفان، چراغ جلو و چراغ عقب، شبکه سپر بزرگ لیفان، سپر عقب و سپر جلو، قطعات یدکی موتور از جمله فیلتر هوا، فیلتر روغن و صافی بنزین، تسمه تایم و غیره. از دیگر قطعات خودروی لیفان می‌توان به قطعات یدکی بدنه آن از جمله دستگیره بیرونی، تیغه برف پاک کن و بسیاری از قطعات دیگر نیز اشاره کرد.

چراغ جلوی لیفان X ۵۰ از محصولات تولیدی شرکت لیفان بوده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. چراغ جلوی لیفان X ۵۰ جلوه خاص و زیبایی به خودروی لیفان داده است و یمی از دلایل پرفروش بودن این خودرو وجود چراغ‌های این خودرو است.

لوازم یدکی برلیانس

کمپانی برلیانس مدتهاست که با شرکت‌های پارس خودرو و سایپا همکاری می‌کند. شرکت سایپا در حال حاضر در حال تولید دو مدل خودروی برلیانس V ۵ و H ۲۳۰ است و کمپانی پارس خودرو خودرو‌هایی نظیر برلیانس مدل H ۳۲۰ و H ۳۳۰ تولید و مونتاژ می‌کند. به طور کلی می‌توان گفت شرکت برلیانس یکی از تولید کنندگان خودرو‌های چینی بوده و در زمینه مونتاژ خودرو‌هایی از جمله بی ام و، پورشه و تویوتا فعالیت می‌کند. این شرکت فعالیت خود را از سال ۱۹۹۲ آغاز نمود و شروع به تولید خودرو کرد. همانطور که اشاره شد، شرکت برلیانس با همکاری و مشارکت شرکت‌هایی نظیر سایپا و پارس خودرو از سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را آغاز کرد و محصولات با کیفیتی در اختیار مشتریان قرار داد. کمپانی برلیانس تولیدکننده خودرو‌هایی از جمله برلیانس H ۲۳۰ و H ۲۲۰ است و این دو مدل خودرو تولید کمپانی سایپا بوده، ولی خودرو‌های برلیانس H ۳۳۰ و H ۳۲۰ ساخت شرکت پارس‌خودرو می‌باشند. برای آگاهی از قیمت قطعات یدکی خودرو برلیانس با آریاپارت تماس بگیرید.

شرکت برلیانس تولید کننده خودرو‌های چینی و لوازم یدکی آن‌ها بوده و تولید و مونتاژ لوازم یدکی را از سال ۱۹۹۲ آغاز نموده است. در سال  ۲۰۰۹ کمپانی برلیانس موفق به عرضه تعداد زیادی خودرو به بازار شد و خیلی سریع طرفداران زیادی پیدا کرد. در حال حاضر کمپانی برلیانس در حال فروش خودرو‌های خود  به کشور‌هایی مثل کلمبیا، روسیه برخی از کشور‌های حوزه خلیج فارس است.

لوازم یدکی برلیانس عبارتند از کمک فنر عقب برلیانس، ایربگ سمت راست داشبورد، ایربگ فرمان برلیانس، قاب روی موتور برلیانس، دسته راهنمای برلیانس، سپر جلوی برلیانس، چراغ دنده عقب راست، سینی زیر موتور سینی جلوی برلیانس و غیره. سینی جلوی برلیانس سری ۲۰۰، از لوازم یدکی برلیانس بوده و این محصول ساخت کشور چین است. سینی جلوی این خودرو با اسامی دیگری از جمله سینی جا چراغی و سینی فن رادیاتور نیز معروف است. سینی جلوی رادیاتور، از رادیاتور آب و رادیاتور کولر به خوبی محافظت می‌کند و مانع از آسیب رسیدن به آن‌ها می‌شود. چراغ جلوی برلیانس که یکی دیگر از لوازم یدکی این خودرو است، به روی سینی جا چراغی نصب می‌شود. نور بالا و نور پایین خودروی برلیانس بر روی یک چراغ قرار دارد و با چراغ‌های قدیمی تفاوت زیادی دارد و با یک چراغ نور بالا و پایین تامین می‌شود. این چراغ‌ها  از کیفیت بالایی برخوردار بوده و عمر نسبتاً خوبی دارد. دینام و باطری یکی دیگر از لوازم یدکی خودروی برلیانس است که قسمتی از سیستم برق خودرو به حساب می‌آید. باطری خودرو با ذخیره انرژی الکتریکی می‌تواند برق مورد نیاز خودرو را تامین می‌کند. دینام  در هنگام روشن بودن موتور، می‌تواند انرژی مکانیکی را به انرژی الکتریکی تبدیل کند. لوازم یدکی بدنه خودروی برلیانس شامل دسته راهنمای برلیانس، چراغ‌های عقب و چراغ‌های جلو، سپرها، آیینه بغل و جلو پنجره و آرم عقب برلیانس می‌شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین