کد خبر: ۶۰۶۱۱۲
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۳

دریایی از چتر اعتراض در هنگ کنگ+عکس

این اعتراض در حالی برگزار شد که پلیس آن را ممنوع کرده بود. علیرغم بارش شدید، معترضان با چتر در تظاهرات شرکت کردند.
آفتاب‌‌نیوز :

سرویس بین الملل- اعتراضات در هنگ گنگ دامنه گسترده‌تری پیدا می‌کند. حدود یک میلیون معترض هنگ کنگی با نادیده گرفتن هشدارهای پلیس به راهپیمایی خود در خیابان‌ها ادامه دادند.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ معترضان هنگ کنگی با نادیده گرفتن هشدارهای پلیس گفتند که اجازه نمی‌دهند تاریخ دوباره تکرار شود. مردم برای اعتراض به پارک ویکتوریا در هنگ کنگ رفتند. این اعتراض در حالی برگزار شد که پلیس آن را ممنوع کرده بود. علیرغم بارش شدید، معترضان با چتر در تظاهرات شرکت کردند. رعد و برق و ورزش باد شدید 90 مایل در ساعت نیز آنان متوقف نکرد. هنگ‌کنگی‌های معترض در خیابان ماندند تا اعتراض خود به دولت چین را نشان دهند. برخی از آنان با در دست داشتن پرچم دوران استعمار هنگ کنگ توسط بریتانیا اعتراض‌شان به دولت چین را نشان دادند.

معترضان می‌گفتند: "ما اجازه نخواهیم داد رویدادهای میدان "تیان انمن" که به قتل عام معترضان 30 سال پیش در پکن انجامید، این بار در هنگ کنگ تکرار شود. ما نباید اجازه دهیم که تاریخ خود را تکرار کند".

این تظاهرات در حالی در خیابان برگزار شد که در روزهای گذشته معترضان به هشتمین فرودگاه شلوغ جهان یعنی فرودگاه هنگ کنگ، برای نمایش اعتراض خود رفته بودند. بازداشت‌شدگان در روزهای گذشته از ظیف‌های مختلفی بوده‌اند: یک پسر 14 ساله محصل، یک پیک تحویل‌دهنده پیتزا، یک متخصص فناوری اطلاعات، یک فوتبالیست نیمه‌حرفه‌ای و یک مادربزرگ.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین