کد خبر: ۶۰۶۱۶
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۸۶ - ۱۳:۰۷
داد همسر شوچنكو هم در آمد ؛

ما را به ميلان برگردانيد

آفتاب‌‌نیوز : برلوسكونی گفت‌: قطعاً درهای باشگاه همیشه بر روی او باز است‌. شوچنكو ‌‌30‌ساله دیدار برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان برابر لیورپول را به دلیل آسیب‌دیدگی كشاله ران از دست داد‌. لیورپول در دور برگشت از مرحله نیمه نهایی مسابقات فوق در ورزشگاه آنفیلد و در ضربات پنالتی با نتیجه ‌‌4‌بر یك از سد چلسی گذشت و جواز حضور در دیدار پایانی را كسب كرد‌. بهترین بازیكن سال ‌‌2004‌اروپا، قرار است در پایان رقابت‌های فصل جاری تحت عمل جراحی قرار گیرد‌. ‌

اما در همین حال همسر آندره شوچنكو عاجزانه و با چشمانی اشك‌بار از سران میلان درخواست كرد تا او و همسرش را از جهم چلسی نجات دهند.

روزنامه Daily Mail در گزارش ویژه‌ای نوشت:« كرستن یازیك مدل آمریكایی كه 2004 با شوچنكو ازدواج كرد خطاب به آدریانو گالیانی، نایب رییس میلان گفت:« آمدن به انگلستان اشتباه بزرگی بود.»

تابستان گذشته این مهاجم اوكراینی با ركورد سی و یك میلیون پوند در بازار نقل و انتقالات از میلان راهی چلسی شد. اما، آمدنش كه از سوی رومن آبراموویچ مالك میلیاردر چلسی طراحی شده بود برای ژوزه مورینیو دردسر ساز شده.

روزنامه Gazzetta dello sport هم ادعا كرد:« كرستن به گالیانی زنگ زده و به اشتباه‌شان اعتراف كرده. او بود كه با شور و هیجان خواهان سفر به لندن بود اما، حالا فهمیده كه كار اشتباهی انجام داده است. البته برای بودن در میلان شما باید بیشتر از یك بازیكن چلسی یا مدل بین‌المللی باشید!»

شوچنكو هم در این موضوع با همسرش هم عقیده است. Gazzetta نوشته: «در صورت جدا نشدن مورینیو از چلسی، شوچنكو استمفوردبریج را ترك می‌كند و آبراموویچ ادعا كرده هیچ كس برای هدایت چلسی بهتر از مورینیو نیست.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین